וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "אני מקווה שאיינג' לא ראה את המשחק הזה"

דוק ריברס מקווה שנשיא הסלטיקס, שמתאושש מהתקף לב, לא צפה בסיומת הדרמטית בניצחון בוסטון על שיקגו. פירס נעלם, אבל אופטימי

דרמה גדולה התחוללה הלילה (שלישי) בבוסטון, שם ניצחו בקושי הסלטיקס את שיקגו במשחק השני בסדרה והשוו ל-1:1. האלופים שוב התקשו להציג את היכולת שאפיינה אותם בפלייאוף בשנה שעברה, וכמעט נכנעו לערב המדהים של בן גורדון, שסיים עם 42 נקודות. ריי אלן השחיל שלשה ענקית שתי שניות לסיום המשחק, אחרי שכבר נראה היה ששיקגו מצליחה לגנוב עוד משחק בחוץ.

"אני מקווה שדני איינג' לא ראה את המשחק הזה", אמר דוק ריברס על נשיא הקבוצה, שאושפז לפני מספר ימים אחרי התקף לב, "איזו זריקה נפלאה של ריי, היינו ממש זקוקים למישהו ברגעים האלה".

במחצית הדברים לא נראו כל כך טוב מבחינת הסלטיקס, וריברס מפרט: "רונדו דידה בחדר ההלבשה אחרי שנחת לא טוב על הרגל, לאון פו בכלל כבר יצא פצוע, לשחקנים הייתה בעיית עבירות, ובמצב כזה פשוט הייתי צריך מתנדב. זה היה ריי אלן".

"אני אף פעם לא חושב שאני לא בזון", אמר ריי אלן, שקלע רק 1 מ-12 במשחק הראשון בסדרה וסיים את המחצית הראשונה עם שתי נקודות בלבד, לפני שהוסיף 28 בחצי השני, "בתור קלע אסור לך לאבד אף פעם את הביטחון. בזריקה האחרונה הייתה לי הזדמנות קטנטנה להתחמק מהשמירה, וניצלתי אותה".

שיא המשחק התחולל בדקות הסיום, כשאלן וגורדון קיימו קרב אישי על המשחק וקלעו ברציפות משני צדי המגרש. "זה נראה היה כמו קרב פרטי", אמר ריברס בסיום, "על מיהו השחקן הכי גדול של יוקון אי פעם. זה היה מדהים". אלן לא הכחיש. "החלפנו כמה דחיפות", סיפר אלן, "הוא תפס אותי קצת עם המרפק, אני החזרתי לו עם היד השנייה. זה היה... תחרותי".

מי ששוב אכזב מבחינת הסלטיקס היה פול פירס, שאומננם סיים עם 18 נקודות אך המשיך להיות לא דומיננטי. "אני חושב שאנחנו מרגישים שוב את הביטחון", ניסה פירס לשדר אמונה, "עדיין לא שיחקנו את המשחק הטוב שלנו, את הסגנון של הסלטיקס. לא יכול להיות שאפשרנו להם שני משחקים ברציפות לקלוע יותר מ-100 נקודות ב-50 אחוז מהשדה. לדעתי, השיא שלנו עוד לפנינו".

הבולס יכולים לצאת גם מעודדים וגם מאוכזבים משני המשחקים בבוסטון, לקראת שני המשחקים הבאים בסדרה שייערכו בשיקגו בחמישי בערב וביום ראשון בערב. "הם לקחו הלילה 21 ריבאונדים בהתקפה, וזה יהיה קשה מאוד לנצח ככה משחקים, במיוחד בפלייאוף", אמר מאמן שיקגו ויני דל נגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully