וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט עלול להחמיץ את כל הפלייאוף

כוכב הסלטיקס לא מצליח להתאושש מהפציעה בברכו, דוק ריברס פסימי בקשר לקצב החלמתו: "אני לא רואה דרך בה הוא יוכל לחזור בקרוב"

למרות העונה הלא יציבה של הסלטיקס, רבים מאוהדי האלופה האמינו שברגע שהפלייאוף יגיע, הירוקים שלהם יחזרו לעצמם ויעשו את כל הדרך לאליפות השנייה ברציפות. אבל החדשות שהגיעו הערב (חמישי) מאימון הקבוצה טרפו את הקלפים, כשהתברר שקווין גארנט לא צפוי לחזור למגרשים בזמן הקרוב.

גארנט נפצע בברכו לפני כחודשיים, החמיץ 13 משחקים ואחרי שחזר לפעילות חלקית למספר משחקים הושבת פעם נוספת לארבעת המשחקים האחרונים של העונה הרגילה. התכנית של הסלטיקס הייתה לקבל את KG בריא וטרי לפלייאוף, אבל 20 דקות בלבד לאחר תחילת האימון הערב הוא נשלח לחדר ההלבשה על ידי מאמנו דוק ריברס, שראה שהוא מתקשה בתנועה.

"אחרי שראיתי אותו היום, קשה להאמין שהוא יהיה מוכן לפלייאוף", אמר ריברס לתחנת רדיו בבוסטון. "אם הוא לא מצליח לנסוע על אופניים ולבצע את תרגילי המתיחות בלי שהרגל שלו תתנפח או תינעל, אני לא רואה דרך בה הוא יוכל לחזור בקרוב. קווין הוא לוחם, הוא ניסה בכל הכוח, אבל הוא לא היה מסוגל. הוא היה מאוד מתוסכל מכך, וכעס עליי שאמרתי לו להפסיק להתאמן. הוא כעס על כולם, ואז הוא הבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully