וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, קרוליינה

7.4.2009 / 6:46

צפון קרוליינה לא התחשבה בקהל המקומי בדטרויט והביסה בקלות את מישיגן סטייט 72:89 בדרך לתואר האליפות החמישי בתולדותיה

צפון קרוליינה השלימה הלילה (בין שני לשלישי) את אחת העונות הדומיננטיות ביותר בהיסטוריה של כדורסל המכללות וסיפקה תצוגת תכלית אחרונה בהחלט כשהביסה במשחק הגמר בדטרויט 72:89 את מישיגן סטייט.

מי שציפה לקבל דרמת ענק בסגנון הגמר של השנה שעברה בין קנזס לממפיס נאלץ להסתפק במשחק חד צדדי בשליטה מוחלטת של קבוצה אחת, אבל איזו קבוצה זו הייתה. הטאר הילס הציגו לראווה את כל הנשקים ההתקפיים וההגנתיים שלהם, לא ספרו את הרוב המוחלט של 72,922 אלף הצופים בפורד פילד שהתייצבו מאחורי הקבוצה הביתית והכריעו את המשחק כבר בעשר הדקות הראשונות.

החבורה המוכשרת והמלוכדת של צפון קרוליינה, שהייתה הפייבוריטית הוודאית לתואר לאורך כל העונה, עמדה בלחץ העצום שהיה עליה לכפר על ההפסד הצורב לקנזס בחצי הגמר אשתקד, והעניקה למכללה המפוארת את תואר האליפות החמישי בתולדותיה, כשאל החגיגה התכולה מצטרף כוכבה לשעבר מייקל ג'ורדן, שזכה לטקס מכובד במחצית לרגל בחירתו הטרייה להיכל התהילה של הכדורסל.

צפון קרוליינה - מישיגן סטייט 72:89

הטאר הילס לא חיכו אפילו דקה כדי להתחיל לשטוף את המגרש עם משחק הריצה המפורסם שלהם, הידית של ווין אלינגטון התחממה במהירות ואחרי שלוש דקות התוצאה כבר עמדה על 5:15 לתכולים. עשרות האלפים ביציעים ניסו לעורר את הספרטנס שאיבדו כדור אחרי כדור מול ההגנה האגרסיבית של צפון קרוליינה, ובצד ההתקפי דאג הנסברו להגדיל את הפער בהתמדה עד ליתרון של 11:34 עשר דקות מהפתיחה.

קיילין לוקאס נעלם לחלוטין אחרי טורניר מצוין, ובלעדיו התקשתה מישיגן סטייט להגיע לזריקות טובות, כשפרט לגוראן סוטון אף אחד מהירוקים לא נכנס טוב למשחק. מהעבר השני אלינגטון היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, וגם יום קליעות חלש של טיי לאוסון לא מנע מצפון קרוליינה לרדת להפסקה ביתרון מוחץ של 34:55.

הקהל הירוק פינטז על קאמבק במחצית השנייה, אבל הספרטנס שלו לא הצליחו לייצר ריצה משמעותית, ולמרות שהפיגור הלך והצטמצם הניצחון של הטאר הילס מעולם לא הוטל בספק. סוטון עדיין נותר בודד במערכה וכל השפנים שטום איזו ניסה לשלוף מהספסל לא הועילו. ארבע דקות לסיום התקרבה מישיגן סטייט עד 65:78, אבל פוש אחרון של לאוסון והנסברו סגר עניין.

לאוסון סיים כקלעי הבולט של הטאר הילס עם 21 נקודות למרות יום קליעות בינוני (3 מ-10 מהשדה), והוסיף לא פחות משמונה חטיפות, שיא למשחק גמר, ואת מנת האסיסטים הקבוצה שלו עם שישה. אלינגטון קלע 19 (3 מ-3 מחוץ לקשת), והנסברו רשם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים במשחק הפרידה שלו מהקולג'. הפרשמן אד דייויס, שיהיה הפנים של הקבוצה בעונה הבאה, היה מצוין עם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים מהספסל. סוטון קלע 17 לספרטנס, לוקאס סיים עם 14 נקודות (רובן בגארבג' טיים) ושבעה אסיסטים והפרשמן דורל סאמרס הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully