וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "MVP? אני מתרכז עכשיו בלנצח"

דווין וויד סיים עוד משחק גדול והפך למלך הסלים בכל הזמנים במיאמי, אך מצטנע: "רק עוד יום במשרד". פופוביץ' מודאג ממצבו של ג'ינובילי

דקה אחרי פתיחת המחצית השנייה הטביע דווין וויד לסלה של יוטה, והפך למלך הסלים בכל הזמנים של מיאמי. הנקודה ה-21 שלו במשחק (מתוך 50 בסך הכל) הייתה ה-9,460 שלו בקריירה (ב-380 משחקים), והוא חלף על פני ידידו אלונזו מורנינג (שהחזיק במאזן של 9,459 נקודות ב-593 משחקים). ריספקט.

"שיאים נועדו כדי שישברו אותם", אמר מורנינג, "ואם מישהו היה צריך לשבור את השיא שלי, אני שמח שזה היה דווין. אני גאה בו, ומאמין שהשיא שלו עוד לפניו. אין לי ספק שהוא ה-MVP העונה". פלאש עצמו סיכם בצניעות ואמר ש"זה בסך הכל היה עוד יום במשרד".

וויד היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל מדהים (50 נקודות, כאמור, ו-10 ריבאונדים), במשחק שמגביר את סיכוייו במאבק הצמוד מול לברון וקובי על התואר. גם מאמנו במיאמי מעריך את הישגי חניכו. "העובדה שהוא מצליח להיות כל כך יעיל מבחינת אחוזי קליעה היא פשוט מדהימה", אמר ספולסטרה, "הוא קולע בערך ב-56 אחוז מהשדה מאז פגרת האולסטאר, זה די מדהים". וויד, מצדו, מתעקש: "MVP? אני לא חושב על הדברים האלה עכשיו, אני מתרכז רק בלנצח".

לדרבי חוקים משלו

במשחק נהדר בין יוסטון לסן אנטוניו, שכלל 21 שינויי הולכה ו-14 פעמים שוויון, התקרבו הספרס מרחק שני משחקים וחצי מהרוקטס במאבק על המקום השני במערב. "זה ניצחון גדול עבורנו", אמר טוני פרקר, שקלע 28 נקודות (13 מה-15 האחרונות של קבוצתו), "הייתה אווירת פלייאוף. אנחנו עושים הכל כדי להשיג את יתרון הביתיות, לפחות עד הגמר האזורי".

גרג פופוביץ', שאימן את משחקו ה-999 בליגה, צפוי להפוך מחר למאמן ה-24 בתולדות ה-NBA שמאמן אלף משחקים כשקבוצתו תפגוש את אוקלוהומה. פופוביץ' יהיה בסך הכל המאמן השביעי בליגה שמאמן את כל אלף משחקיו הראשונים באותה קבוצה.

בינתיים הוא בעיקר מודאג מהחזרה של ג'ינובילי. "אני כל הזמן אומר עוד שבוע-שבועיים, אבל ביום חמישי זה יהיה כבר ארבעה שבועות בהן הוא לא מתאמן", אומר פופוביץ', "אם הוא לא יחזור גם ביום חמישי, נהיה מודאגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully