וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין שחקן שמשחק טוב ממנו כרגע"

ג'מאריו מון הרעיף מחמאות על חברו במיאמי, דווין וויד, שלהט בניצחון על שיקגו. פורטלנד ניצחה את הלייקרס, אריזה פצע קשה את פרנדדז

דווין וויד נתן הופעה גדולה הלילה (בין שני לשלישי) בבית נגד שיקגו בניצחון ההיט 127:130 אחרי שתי הארכות. וויד קלע 48 נקודות וחילק 12 אסיסטים ב-50 דקות כמעט. זה היה משחק 78 ברציפות שוויד קולע בדאבל פיגרס, ומשחק 19 ברצף שהוא קובר לפחות 20 נקודות. מה שהיה מדהים במשחק הלילה, זו העובדה שהוא קבר שלוש שלשות עם הבאזר. הראשונה הייתה בסוף המחצית הראשונה, השנייה בתום הזמן החוקי שהובילה להארכה, והשלישית, שניצחה את המשחק, זאת לאחר שהוא חטף כדור מג'וש סלמונס, רץ לסל, עלה על רגל אחת וקלע.

"מר דווין טיירון וויד ג'וניור, אם הוא לא מועמד לגיטימי לתואר ה-MVP של העונה, אני לא יודע מה עוד הוא צריך לעשות", אמר עליו מאמנו, אריק ספולסטרה. "אנחנו קבוצה שמועמדת לפלייאוף, ומשחק אחרי משחק הוא מספק תצוגות יוצאות מן הכלל".

"אתה לא יודע עד שזה לא נכנס פנימה", אמר וויד על הזריקות שהוא הצליח לקבור פעם אחר פעם, "אבל הייתי בטוח ב-99.9 אחוזים שאחת לפחות תיכנס". וויד ידע לפרגן ליריבה: "כל הקרדיט לשיקגו. זה משחק שייזכר עוד תקופה ארוכה".

חברו של וויד לקבוצה, מייקל ביסלי, חשף את סוד קסמו: "הוא מגיע כל ערב ואומר שהוא עייף ושאין לו כוח לשחק. אם 40 נקודות, 46 ו-47 זה כשהוא עייף, אני לא יודע מה יהיה כשהוא יהיה טעון באנרגיה". "כרגע, אין אף אחד בליגה שמסוגל לשחק יותר טוב ממנו", אמר קולגה אחרת לקבוצה, ג'מאריו מון.

"קשה לראות את חברך לקבוצה כך"

פורטלנד הביסה הלילה את הלייקרס 94:111, אחרי שהיא הובילה עליה במחצית כבר ב-23 הפרש (38:61). אבל החדשה העיקרית והלא משמחת מהמשחק הייתה פציעתו הקשה של רודי פרננדז. הרוקי הספרדי של הטריילבלייזרס נפגע ברבע השלישי אחרי עבירה חמורה של טרבור אריזה. הצוות הרפואי קיבע את צווארו של פרננדז והוא הובהל לבית החולים להמשך בדיקות, שם עבר סדרת צילומים.

"זה קשה לראות את חברך לקבוצה שוכב על הפרקט ומוצא החוצה באלונקה. זה היה רגע קשה בשביל כולנו", אמר חברו לקבוצה של פרננדז, ברנדון רוי, כוכב המשחק שקלע 27 נקודות בניצחון. העבירה המכוערת של אריזה גררה עימותים בין שחקני שתי הקבוצות והתגוששויות מאחורי הסל, כאשר לאחר מכן נשאו השחקנים תפילה לשלומו של השחקן שהתפתל מכאבים על הפרקט.

אריזה קיווה שפרננדז לא נפצע קשה מהעבירה שלו: "לא עשיתי זאת בכוונה. לא ניסיתי לפגעו בו. רק ניסיתי ללכת על הכדור".

באשר למשחק, למאר אודום, התחרט אולי שהלייקרס לא לקחו מספיק ברצינות את הבלייזרס: "אנחנו צריכים לכבד את היריבות שמולנו ולשחק נגדם כמו שאנחנו משחקים נגד בוסטון או קליבלנד. הם משחקים נגדנו כאילו אנחנו אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, אז למה אנחנו לא משחקים נגד כל קבוצה כך?", תהה.

"זה היה ניצחון גדול", אמר בסיום מאמן פורטלנד, נייט מקמילאן. "גברנו על הקבוצה הכי טובה בליגה. ובזמן הזה של העונה, כאשר קבוצות רבות מתחרות על מקום בפלייאוף, זה הופך את זה לניצחון גדול עוד יותר".

* אם לא די בקשיים הכלכליים שאופפים לא מעט קבוצות בליגה, הנהלת אינדיאנה פייסרס חשפה בימים האחרונים כי העונה עלולה הקבוצה להפסיד כ-30 מיליון דולר. כמו כן, בהודעה שפירסמה הקבוצה נאמר כי המועדון הפסיד כל שנה, מלבד שתיים, ב-28 השנים בהן שייך המועדון למשפחת סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully