וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבורי שוב סירב לשחק

הסגל הקצר של מייק ד'אנטוני גרם לו לרצות שהגארד ישחק מול דטרויט, אבל זה סירב ועשוי להיענש. לברון מתלהב מהכדורסל של קליבלנד

סטפון מרבורי סירב לשחק בפעם השנייה השבוע במדי ניו יורק ניקס והפעם הלילה (בין רביעי לחמישי) מול דטרויט. הקבוצה מהתפוח הגדול עדיין לא התחברה אחרי שני הטריידים הגדולים שערכה בשבוע שעבר והחסרונות של נייט רובינסון וקטינו מובלי השאירו את מייק ד'אנטוני עם שני גארדים בריאים בלבד, אנתוני רוברסון וכריס דוהון. אבל מרבורי לא הסכים להצטרף לקו האחורי והמאמן פנה להנהלת הקבוצה בבקשה להשעות אותו. מרבורי התלבש גם למשחק מול מילווקי ביום שישי כדי שהניקס ירשמו לפחות שמונה שחקנים, אבל סירב לעלות על המגרש.

לברון נהנה מהמנוחה

82:117 של קליבלנד הלילה (בין רביעי לחמישי) על אוקלהומה סיטי העניק לקבוצה מאוהיו את פתיחת העונה הטובה ביותר בהיסטוריה שלה. הקאבלירס דילגו לניצחון כבר מהרבע הראשון ולברון ג'יימס שיחק 17 דקות בלבד, הכמות הנמוכה ביותר בקריירה הלא ארוכה שלו.

"תמיד טוב לנוח כי העונה ארוכה", אמר לברון, שהספיק לקלוע 14 נקודות והתלהב מהיכולת של קבוצתו לאחרונה: "כרגע אנחנו משחקים את הכדורסל הטוב ביותר ששיחקנו מזה זמן רב". המאמן מייק בראון הוסיף: "יש לנו שחקנים אינטילגנטיים, הם עובדים קשה והם רוצים לנצח. זה הופך את העבודה שלי להרבה יותר קלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully