וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן ייעדר בין שבועיים לחודש

הסנטר חסר המזל של הבלייזרס, שהחמיץ את כל העונה שעברה בגלל ניתוח בברכו, יושבת פעם נוספת בעקבות פציעתו במשחק הפתיחה של העונה

משחקו הראשון של גרג אודן ב-NBA הגיע באיחור של שנה שלמה לאחר שהנבחר הראשון בדראפט 2007 החמיץ את כל העונה שעברה בגלל ניתוח בברכו, והוא הסתיים עם פציעה חדשה שגרמה לעיכוב נוסף בפתיחתה של הקריירה המצופה של הסנטר המבטיח. אודן שנפצע אתמול (רביעי) במשחק הבכורה שלו בליגה בהפסד של הבלייזרס ללייקרס עבר בדיקת MRI ברגלו והצטווה למנוחה של שבועיים עד חודש.

אודן הספיק לשחק פחות מ-13 דקות לפני שיצא לאחר שנחת מזינוק לריבאונד על רגלו של דרק פישר ועיקם את רגלו, ולאחר המשחק הוא הביע תקווה שמדובר בפציעה קלה שלא תגרום לו להחמיץ משחקים, אבל חוסר המזל שוב פקד את האיש הגדול שסומן כבר בימיו בתיכון כסנטר העתיד של הליגה, והוא ייאלץ להתחיל פעם נוספת בתהליך החלמה. ג'ואל פריזבילה יחליפו בעמדת הסנטר של הבלייזרס, שסובלים גם מהיעדרותו של מארטל וובסטר שנפצע במשחקי קדם העונה ויחזור רק בדצמבר.

פופוביץ' עצבני

במשחק המרכזי של ליל המשחקים העמוס ניצחה פיניקס 98:103 בסן אנטוניו בזכות תצוגה מרשימה של אמארה סטודמאייר, שקלע מחצית מ-22 נקודותיו ברבע האחרון אותו סיים ללא החטאה. "פשוט הייתי סבלני", הסביר סטודמאייר. "נתתי למשחק לבוא אליי וברבע הרביעי הצלחתי להיכנס לקצב".

מאמן הספרס, גרג פופוביץ', הגיב לדבריו של שאקיל אוניל השבוע (בהם קרא לספרס קבוצה פחדנית על שיטת "האק א-שאק" בה נקטה בפלייאוף האחרון") בכך ששלח את מייקל פינלי לאחוז את האיש הגדול של פיניקס במשך חמש שניות ברציפות הרחק מהכדור בהתקפה הראשונה, מעשה ששיחרר חיוך משאקיל.

לאחר המשחק היה פופוביץ' הרבה פחות מחויך ואמר: "זו הייתה הגנת המעבר הכי גרועה שלנו מזה שנים. אני לא מסוגל לתפוס עד כמה היא הייתה גרועה. כמה שחקנים שלנו קיבלו החלטות רעות בדקות הסיום, זה היה מאוד מאכזב".

ג'קסון מתמוגג

על המשחק החד צדדי ביותר היו חתומות של הקבוצות של לוס אנג'לס, כשהלייקרס דרסו את הקליפרס 79:117 ורשמו ניצחון שני בשני משחקים, ערב אחרי שהביסו את פורטלנד. פיל ג'קסון הודה לאחר המשחק שהיכולת הגבוהה של שחקניו בשלב כה מוקדם לא הייתה בתכנון.

"זה בהחלט מפתיע", אמר הזן מאסטר. "המשחק הבא שלנו הוא בחוץ מול דנבר, שתהיה מאוד טעונה אחרי הסוויפ שלנו עליה בפלייאוף, ונראה מה נוכל לעשות שם". בצד המפסיד היה בארון דייויס, שרשם בכורה עגומה במדי הקליפרס. "זה היה משחק מביך עבורנו", אמר דייויס. "בוודאי שלא ציפיתי להפסיד בצורה כזו את המשחק הראשון שלי כאן, אבל כעת אנחנו יודעים מה האתגר שלפנינו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ד'אנטוני מתחיל לרוץ

הרוח החדשה שהביא מייק ד'אנטוני לניו יורק התבטאה בניצחון ראשון ובתוצאה אופיינית למאמן פיניקס לשעבר, עם 115:120 על מיאמי. האוהדים במדיסון סקוור גארדן, שהתרגלו להגיע לאולם המפורסם בעיקר כדי לשרוק בוז לקבוצתם, קיבלו מנה נדירה של נחת. "אהבתי באופן כללי את איך שנראנו היום, חוץ מחמש הדקות האחרונות בה די נגמר לנו הכח. אסור לנו לעשות את זה. אנחנו עדיין לא מספיק טובים כדי להמשיך לעשות את זה ולנצח".

מי שלא היו שותפים בחגיגה הניו יורקית היו סטפון מארבורי ואדי קרי, שניים מעמודי התווך של הקבוצה האיומה של איזיאה תומאס בניקס אשתקד, שישבו על הספסל לכל אורך 48 הדקות. מארבורי אמר לאחר המשחק: "שד'אנטוני יעשה את מה שהוא רוצה. אין לי שליטה על זה, הוא המאמן. אם זה מה שהולך להיות, תמיד יש את השנה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • גרג אודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully