וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת שרביט

המועמדת העיקרית לתואר, לוס אנג'לס לייקרס, הביסה את האלופה, סן אנטוניו ספרס, 71:101 בבית ועלתה ל-0:2 מבטיח בגמר המערב

משחק הניצחון המוחץ של הלייקרס הלילה (בין שישי לשבת), בתוספת הפסדה של בוסטון במשחק השני בבית לדטרויט, מוציא בשורה אחת גדולה. הקבוצה של פיל ג'קסון היא המועמדת העיקרית לכתר, הרבה לפני האחרות. הצהובים-סגולים השאירו הרבה אבק לאלופה הנוכחית מטקסס כשהביסו אותה בסטייפלס סנטר ב-30 נקודות הפרש, 71:101 כדי לעלות ל-0:2 בסדרת גמר המערב.

בניגוד למשחק הראשון, שם חזרו הלייקרס מפיגור כדי לנצח, הרי שמאז הסל הראשון במשחק של טים דאנקן, הם נטלו את ההובלה עד הסיום. ברבע הראשון הם קצת התקשו להגדיל את היתרון, אבל ככל שנקפו הדקות לקבוצה של גרג פופוביץ' כבר לא היה כוח לרדוף אחרי המכונה הצהובה.

ייתכן שהסדרות הלא קלות מול פיניקס וניו אורלינס נותנות אותותיהן בספרס. מה שבטוח שכעת, כאשר הסדרה עוברת לשני משחקים לטקסס, הם חייבים לחזור לעצמם ולנצח את שני משחקי הבית. הפסד אחד שם וזה יהיה כבר ככל הנראה גמור. אגב, רק ב-14 פעמים מתוך 222 ניסיונות, הצליחו קבוצות שהיו בפיגור 2:0 לנצח בסדרה של שבעה משחקים. הספרס יכולים להתנחם בעובדה שהם בתוך הסטטיסטיקה המובחרת הזו.

בניגוד למשחק הראשון, בו קלע קובי בריאנט רק שתי נקודות במחצית הראשונה, הפעם הוא לקח את העניינים לידיים מוקדם הרבה יותר. בסיום 24 הדקות הראשונות כבר היה מספר 24 עם 13 נקודות (6 מ-11 מהשדה). LA קלעה במחצית הראשונה ב-54.3 אחוזים, בעוד סן אנטוניו ב-34.8, כשהיא גם קולעת רק 2 מ-7 בלבד מקו העונשין. המחצית הסתיימה ב-37:46, אבל מכאן והלאה הפער רק הלך ותפח. בסיום הרבע השלישי, הובילה המועמדת העיקרית 57:74, כשהיא עושה ריצה של 3:14 בתחילת האחרון, כדי לעלות ל-60:88 ולסגור את העניין באופן סופי.

בריאנט סיים את המשחק עם 22 נקודות ב-36 דקות בלבד, למאר אודום בערב טוב מאוד של 20 נקודות ו-12 שאיבות. ג'ורדן פארמר נתן משחק מצוין וסיים עם שיא אישי בפלייאוף של 14 נקודות, דרק פישר עזר עם 11, פאו גאסול ביום סולידי של 10 ושבע קטיפות. מן העבר השני, טוני פארקר היה הקלע המוביל של הספרס עם 13 נקודות, טים דאנקן 12 נקודות ו-16 תפוחים ב-32 דקות. ברוס בואן ומייקל פינלי שמונה נקודות כל אחד, מאנו ג'ינובילי בעוד ערב חלש ולא יעיל של שבע נקודות בלבד ב-2 מ-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully