וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט בית וגן הוקפא

בוסטון רשמה מאזן ביתי נקי מהפסדים בפלייאוף, עד משחק 2 בגמר המזרח, בו הפיסטונס ניצחו 97:103 בגארדן, וזכו ביתרון הביתיות

מתחילת הפלייאוף היה ברור לכולם שאם קבוצה רוצה לזכות העונה באליפות ה-NBA, עליה לנצח בבוסטון. הסלטיקס לא ממש התרגשו מהעובדה הזו, ושמרו על מאזנם נקי מהפסדים. אחרי רצף של 15 ניצחונות ביתיים, מהם 9 בפלייאוף, הסלטיקס איבדו את הבית. הלילה (בין חמישי לשישי), דטרויט הגיעה למשחק מספר 2 בגארדן נחושה וממוקדת, ניצחה 97:103, השוותה את הסדרה ל-1:1 ועכשיו כל שעליה לעשות כדי להגיע לגמר ה-NBA הוא לשמור על הפאלאס שלה בוהק ונקי. מהפסדים כמובן.

אחרי רבע ראשון צמוד, דטרויט פתחה מבערים וקלעה 32 ברבע השני, מול ההגנה הטובה בליגה. הסלטיקס פתחו את אותו רבע בצורה איומה, החטיאו את שש הזריקות הראשונות שלהם, ולא קלעו במשך 5 דקות. במחצית הוליכו הפיסטונס 43:50. לרבע השלישי בוסטון עלתה אחרת, רצה 4:15 ופתחה יתרון 4, אבל אז מטווח שלשות של דטרויט הוריד אותה עם יתרון 69:78 בסוף השלישי. ריצת 4:13 של הסלטיקס ברביעי החזירה אותם למינוס 2, אבל נקודות של צ'ונסי בילאפס וזריקות עונשין של ראשיד וואלאס סגו עניין.

מי שחזר לחיים במשחק הזה היה ריי אלן, שעד כה הציג פלייאוף עלוב. אלן קלע 25 נקודות (9 מ-16), אבל בעיית עבירות השביתה אותו לדקות ארוכות, ולא אפשרה לו להשפיע יותר על המשחק. קווין גארנט קלע 24 (11 מ-19) לסלטיקס, ושאב 13, ופול פירס שוב הוליך את הירוקים עם 26 ו-5 אסיסטים, אבל זה לא עזר לבוסטון, שספגה הפסד בית ראשון מאז ה-24 במארס.

הניצחון של דטרויט הושג למרות שהטריו של בוסטון קלע יחדיו 75 נקודות, ואין הצהרה טובה מזו לגבי המשך הסדרה. דטרויט הבהירה שלא הבית ולא הטריו של הסלטיקס מפריעים לה. הישג גדול לא פחות של הפיסטונס במשחק הוא העלמת הספסל של בוסטון, והגבלתו ל-8 נקודות בלבד.

ריצארד המילטון חזר לעניינים עם 25 נקודות (10 מ-12 מהקו) והוליך 6 שחקנים בדאבל פיגרס. צ'ונסי בילאפס תרם 19 ו-7 אסיסטים, אנטוניו מקדייס הוסיף 15 ו-8 ריבאונדים, טיישון פרינס קלע 14 והוריד 8 וראשיד רשם דאבל-דאבל של 13 ו-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully