וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה די ברי

בריאנט קבר 34 נקודות ב-105:108 של הלייקרס, שעלו לגמר המערב, אחרי 2:4 על יוטה. בוסטון שוב הפסידה בחוץ, הקאבס השוו ל-3:3

שני משחקי מספר 6 בסדרות הלוהטות נערכו הלילה (בין שישי לשבת). הטוענת, אולי הכי בכירה לכתר, לוס אנג'לס לייקרס עשתה לזה סוף עם ניצחון חוץ בסולט לייק סיטי על יוטה ג'אז 105:108. LA ניצחה 2:4 בסדרה והעפילה, לראשונה מאז 2004, לגמר המערב, שם היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין ניו אורלינס לסן אנטוניו.

משחק מספר 6 התקיים גם בסדרת חצי גמר בין קליבלנד, שאירחה את בוסטון. תאמרו שזה לא היה ברור, שהסלטיקס שוב יפסידו, כמו בכל משחקי הפלייאוף שלהם בחוץ. לברון ג'יימס יצא סוף סוף מההקפאה העמוקה עם עוד משחק נחוש וטוב, בדרך לניצחון עם סקור נמוך מאוד 69:74 ושוויון 3:3 בסדרה. המשחק המכריע ייערך בבוסטון בלילה שבין ראשון לשני.

יוטה ג'אז - לוס אנג'לס לייקרס 108:105 (הלייקרס ניצח 2:4 בסדרה)

את המשחק החמישי בסטייפלס סנטר הפסידו הג'אז בקושי. זה נסך בהם ביטחון רב לקראת הבאות, אבל כשאתה רודף כל המשחק בבית אחרי הלייקרס, גם רבע רביעי מטורף עם מספר שלשות לא יכול לעזור הרבה נגד קובי בריאנט ושותפיו. הלייקרס ניצחו, ולראשונה מזה ארבע שנים, החבורה של פיל ג'קסון מעפילה לגמר המערב.

4:02 לסיום, עלה בריאנט לפיידאווי ליד קו השלוש, וקבר סל עם עבירה, שהעלתה את היתרון של הלייקרס ל-10 נקודות הפרש. הסל הזה הבהיר כמעט סופית שהסגולים כבר לא יפסידו את המשחק וכן את העובדה למה קובי נבחר ל-MVP של העונה. הוא גם הזכיר, ולו במעט את מייקל ג'ורדן. יוטה עוד ניסתה לעשות מהלכים מהירים של שלוש נקודות עם עבירות מהצד השני, אבל הלייקרס קלעו באחוזים טובים מהקו (קובי עם 11 מ-13 ברבע האחרון) ולא נשברו. עוד לפני שנפרדה לשלום מעונת 2007/8, החטיאה יוטה שתי זריקות לשלוש לפני הבאזר ולא הצליחה לכפות הארכה.

בריאנט היה בריאנט עם 34 נקודות (15 מ-17 מהקו) ושמונה ריבאונדים. פאו גאסול תרם 17 נקודות ו-13 אגסים, דרק פישר 16 נקודות (7 מ-8 מהקו), למאר אודום סיים עם 13 ותשעה קרשים, ולדימיר רדמאנוביץ' וסשה וויאצ'יץ' עם 12 נקודות כל אחד. מן העבר השני, דרון וויליאמס במשחק טוב עם דאבל פיגרס: 21 נקודות ו-14 אסיסטים ב-45 דקות, מהמט אוקור 16 ו-10 ריבאונדים, פול מיסלפ נתן משחק טוב מהספסל עם 15 נקודות, רוני ברויאר 13 נקודות, קרלוס בוזר ואנדריי קירלינקו עם 12 נקודות כל אחד.

הסגולים פתחו מצוין והוליכו כבר בסיומה של המחצית הראשונה ב-19 נקודות הפרש ו-16 בסיום השלישי. נקודת המפתח הייתה עצירת משחק הפיק-נ-רול של יוטה. ברביעי הג'אז הצליחו, כאמור, לחזור למשחק, אבל זה היה מאוחר מדי. הלייקרס יחכו, עם יתרון הביתיות, למנצחת בסדרה המרתקת בין ההורנטס לספרס, שכרגע נמצאת במצב של שוויון 3:3.

קליבלנד - בוסטון 69:74 (הקאבס השוו ל-3:3)

תראו מי נזכר להופיע. מר לברון ג'יימס בכבודו ובעצמו. אחרי פתיחת סדרה רעה, הסופרסטאר של הקאבס נותן משחק שני רצוף של למעלה מ-30 נקודות. "זה היה משחק של להיות או לחדול", אמר ג'יימס בסיום. "אנחנו יכולים לנצח. אני יודע שאנחנו יכולים. אנחנו רק צריכים לצאת החוצה ולעשות את זה שם".

הפתיחה הייתה מאוזנת, כשאחרי הרבע הראשון נרשם שוויון 18. ברבע השני הצליחה, מי שהיא עדיין אלופת המזרח, לנצח 15:24 ולפתוח פער משמעותי במשחק עם סקור כל כך נמוך. באחרון החלו הירוקים לנסות לעשות קאמבק, אבל לברון, עם שני סלים במאני טיים ו-וולי שצ'רביאק, עצרו את החזרה של הסלטיקס.

"מנטלית, אנחנו חשים שיש לנו ביטחון בקבוצה", אמר בסיום פול פירס מהסלטיקס. "היינו כבר בעבר במשחק מספר 7. כולי תקווה שנחזור הביתה ושם כבר נוכל לטפל בעניינים". ואכן, הסלטיקס, שלא ניצחו אף משחק חוץ עדיין וגם לא הפסידו אף משחק בבית. יכולים להתעודד מהעובדה שבמשחקי מספר 7 הם מחזיקים במאזן של 3:15. מול הקאבס זה יכול עוד לעבוד, איכשהו. השאלה הגדולה היא מה יהיה מול דטרויט ובגמר ה-NBA, אם וכאשר. אבל עד אז, עוד חזון למועד. ואגב, לברון לא רוצה ללכת הביתה כל כך מהר.

ג'יימס טרף את הפארקט עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים, דלונט ווסט סייע עם 10, וולי שצ'רביאק עם תשע, כמו גם ג'ו סמית'. זידרונאס אילגאוסקאס עם שבע נקודות ו-10 ריבאונדים. קווין גארנט שוב הגיע לעבוד ולא רק בא לעבודה עם 25 נקודות, פירס סיים עם 16, ריי אלן ביום חלש של תשע נקודות.

מאמן בוסטון, דוק ריברס, מצא את מי להאשים. כשהתראיין אמר: "תאמרו לשופטים להתראיין, הם היו חשובים באותה מידה כמו השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully