וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוקס לא מתפנים. כפו משחק 7 על הסלטיקס

אטלנטה ניצחה בביתה 100:103 את בוסטון, השוותה ל-3:3 ושלחה את הסדרה למשחק שביעי. קליבלנד ויוטה עלו לחצאי הגמר האיזוריים

לפעמים יש בקלישאות חבוטות מן האמת. במקרה של בוסטון ואטלנטה, לפחות. כמה פעמים סיפרו לנו שפלייאוף זה סיפור אחר, ואפילו חזינו בהפתעות עצומות כמו ניצחונה של דנבר על סיאטל (1994) או המסע ההרואי של ניו יורק ניקס מהמקום השמיני במזרח עד לגמר ה-NBA (העונה המקוצרת של 1999). גם בוסטון סלטיקס למדה הלילה (בין שישי לשבת), שמה שהיה טוב לעונה הסדירה, עלול לא להספיק בפלייאוף. רבים חזו כי הירוקים יחלפו בקלילות מעל אטלנטה הוקס הצעירה והאתלטית, אבל הלילה הוכיחו הנצים, כי יש להם גם אופי. ההוקס ניצחו את בוסטון 100:103, הישוו את הסדרה ל-3:3, וכפו משחק שביעי. המשחק ייערך בבוסטון, לה יש יתרון ביתיות על פני כל יריבה, ולפחות היא יכולה להתנחם בכך שיש איזושהי תמורה למאמץ שלה במהלך העונה.

בשני המשחקים הנוספים שנערכו הלילה המאבקים הסתיימו. יוטה ג'אז גברה בביתה על יוסטון רוקטס 91:113, בעזרת 25 נקודות של דרון וויליאמס, וניצחה 2:4 בסדרה. הרוקטס ראו את טרייסי מקגריידי מפציץ 40, אבל שוב יורד בפנים עגומות מהפרקט, לאחר עוד הדחה בסיבוב הראשון. הג'אז ייאבקו בחצי גמר המערב בלוס אנג'לס לייקרס, שתהנה מיתרון הביתיות.

בניגוד לבוסטון, קליבלנד ידעה לסגור הלילה עניינים, וניצחה בוושינגטון 88:105, בעזרת 27 נקודות של לברון ג'יימס. הקבאלירס ניצחו 2:4 בסדרה, והעפילו לחצי גמר המזרח, שם הם ממתינים למנצחת בסדרה בין בוסטון לאטלנטה.

אטלנטה - בוסטון 100:103 (3:3 בסדרה)

מאז חטפו מהניקס בחצי גמר המזרח של 1999, באטלנטה הוקס לא טעמו פלייאוף, ועכשיו, אחרי שחשו בטעמו המתוק, הם לא מתכוונים להרפות. שלשה ענקית של ג'ו ג'ונסון 1:07 לסיום, קבעה את תוצאת המשחק, וההוקס (45:37 בעונה הסדירה) השאירו את החלום בחיים. הם ניצחו את הסלטיקס 3 פעמים בשבוע האחרון, והביטחון העצמי שלהם גבוה מתמיד. אמנם המשחק השביעי בבוסטון, הסיכויים עדיין נגדם, אבל ההוקס יזכירו לכל המפקפקים שכבר קרו כמה הפתעות בליגה הזו.

"שבע, שבע, שבע", צרחו 20,425 האוהדים המשולהבים באטלנטה, אחרי שקבוצתם הזיעה משחק שלם. בוסטון הוליכה 20:32 ברבע הראשון, וזה נראה טוב מבחינתה. אבל השינוי הגיע ברבע השני, ההוקס עצרו את האורחים על 18 וירדו במינוס נקודה לחדרי ההלבשה.

בהמשך זה הפך לקרב צמוד, והיה ברור שהעצבים החזקים יכריעו למי ילך ה-W. ג'ו ג'ונסון כבר אמרנו? אז השלשה הגדולה שלו סיכמה 15 נקודות אישיות ו-5 אסיסטים. ההוקס נהנו משישה שחקנים בדאבל פיגרס, כשמייק ביבי (7 אסיסטים) קלע 17, אל הורפורד פינק עם 16, ומרווין וויליאמס מנצח על החגיגה עם 18.

הטריו של בוסטון סיפק את הסחורה, אך ללא עזרה מהספסל ומול הניצוץ בעיני ההוקס, זה לא הספיק. קווין גארנט הוליך את הירוקים עם 22, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ריי אלן קלע 20 (אבל ביאס עם 1 מ-8 ל-3) ופול פירס הוסיף 17 ו-6 אסיסטים. ראג'ון רונדו קלע רק 8, ועכשיו הוא ייאלץ לפגוש את אטלנטה שוב.

וושינגטון - קליבלנד 105:88 (2:4 בסדרה, קליבלנד בסיבוב הבא)

סדרה עמוסה יצרים, טראש טוק ומאבקי אגו נחתמה בוושניגטון בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. לברון ג'יימס ספג העלבות משחקני הוויזארדס טרם הסדרה, והלילה נקם בצורה הכי מתוקה שיש. המלך השתיק את אוהדי המארחת, סתם את הפה לשחקני וושינגטון, וזאת בעזרת טריפל דאבל אדיר של 27 נקודות, 13 ריבאונדים ו-13 אסיסטים. "אוברייטד", כך כונה על ידי אחד משחקני וושינגטון, ועל כך נאמר סייג לחכמה שתיקה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה (48:56 לקאבס), האורחים פתחו מבערים, עצרו את הוויזארדס על 17 בשלישי, ויותר לא הסתכלו לאחור. וולי שצ'רביאק זרח עם 26 נקודות, ודניאל גיבסון הפציץ מהספסל 22 למנצחים, שפירגנו אחד לשני 29 אסיסטים (!) לעומת 11 של המארחת. אנטואן ג'יימיסון הוליך את וושינגטון עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים, קארון באטלר הוסיף 18 וברנדן הייווד קלע 13, אבל שלושתם, יחד עם שאר חבריהם, ימשיכו את הפלייאוף דרך מסך הטלוויזיה.

יוטה - יוסטון 91:113 (2:4 בסדרה, יוטה בסיבוב הבא)

לפני הסדרה, ביוסטון ידעו שמפגש מול הג'אז לא מבשר טובות, הרי רק בעונה הקודמת נוצחו הרוקטס על ידי הג'אז בפלייאוף, ולאור המאזן הביתי המצוין של המארחת, היה ברור שהסיכויים לחולל הפתעה אינם גדולים. הלילה הג'אז הפכו העלימו לגמרי את הסיכויים האלה, כשדילגו מקלילות מעל הרוקטס. טוב, אולי לא בחצי הראשון, בו הוליכו רק ב-4 הפרש, אבל הרבע השלישי היה אופרה אחרת לגמרי, וגם פציעתו של רייפר אלסטון לא תרמה לאורחים, שיצאו מאיפוס.

הג'אז עצרו את יוסטון על 11 בשלישי, והפכו את הרביעי לגארבג' טיים. 40 נקודותיו של טרייסי מקגריידי היו שירת הברבור של הרוקטס, ורק לואיס סקולה היה שם עם 15 כדי למנוע תבוסה כואבת יותר. דרון וויליאמס (25 נקודות) הוליך שבעה ג'אז בדאבל פיגרס, מהמט אוקור הוסיף 19 ו-13 ריבאונדים, קרלוס בוזר קלע 15 והוריד 10, ועכשיו הג'אז מחכים ללוס אנג'לס לייקרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully