וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברי ג'ונסון פוטר מדאלאס

גיל קדרון

30.4.2008 / 22:17

אחרי שלוש שנים הולך ג'ונסון הביתה בעקבות ההדחה בסיבוב הראשון בידי ניו אורלינס. טורונטו הדהימה: "גרבאחוסה לא משוחרר לאולימפיאדה"

אחרי שעף הלילה עם דאלאס מול ניו אורלינס (99:94), אייברי ג'ונסון עשה את הדרך הביתה מהמאבריקס' לאחר שפוטר הערב (רביעי) מהקבוצה. ניו אורלינס השלימה 1:4 בסדרה, וההדחה, חוסר היכולת לשלב את ג'ייסון קיד בצורה משביעת רצון, וההידרדרות של דאלאס למקום השביעי במערב, הביאו ללא מעט ביקורות על המאמן, לו גם זוכרים את שתי ההדחות הקודמות של המאבס מהפלייאוף. כזכור, גם בעונה שעברה דאלאס הודחה בסיבוב הראשון, לאחר שדורגה במקום הראשון בקונפרנס, ולפני שנתיים היא אף איבדה יתרון 0:2 מול מיאמי בגמר.

שני הצדדים, גם דאלאס וגם ג'ונסון, הבינו כי מדובר בצעד בלתי נמנע ועליהם להיפרד. מארק קיובן סירב להתראיין לתקשורת לאחר המשחק, כשרבים ניסו להבין מה עובר לו בראש והאצבע המאשימה הלכה רק למקום אחד. ג'ונסון היה כואב אחרי ההפסד ואמר: "זה קשה מאוד עבורי. כאן גדלתי בתור מאמן, ואני מאוד מקווה שזה לא סוף הדרך שלי בקבוצה. אני אוהב את מה שאני עושה ואוהב את הקבוצה שלי. כרגע אני מתמקד רק באיך לשפר את הקבוצה, ובכל מקרה אני אצטרך להתמודד עם מה שיבוא מחר".

אלא שההחלטה כבר נפלה, ועם מאזן של 70:194 בעונה הסדירה ו-24:23 בפלייאוף, כולל 12:3 מאז היתרון 0:2 בגמר, ג'ונסון הולך הביתה ויחפש קבוצה אחרת. שתי הקבוצות שמחפשות מאמן חדש הן שיקגו וניו יורק, וייתכן שג'ונסון לא יישאר מחוסר עבודה זמן רב.

החיים הקשים של שחקן ספרדי

טורונטו ראפטורס מסרבת לשחרר את כוכבה הספרדי חורחה גרבאחוסה לאולימפיאדה, כך טוען ה"מארקה" הספרדי. "אני חושב שיהיה נכון להניח כי כל עוד הוא שחקן שלנו, באולימפיאדה הוא לא ישחק. אני יודע שהידיעה הזו מכעיסה הרבה אנשים בספרד", אמר הג'נרל מנג'ר בראיין קולאנג'לו לעיתונאים, לאחר הדחת הראפטורס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הסיבה להודעה של קולאנג'לו נעוצה במאבק משפטי בין הראפטורס להתאחדות הכדורסל הספרדית. בחודש שעבר, הנהלת המועדון הקנדי הגישה תביעה בסך מיליון דולר בשווי פוליסת הביטוח של גרבאחוסה, שלא שולמה על ידי ההתאחדות הספרדית בזמן שהפורוורד שיחק באליפות אירופה, כאשר רק שב מפציעה. העונה, גרבאחוסה עבר ניתוח נוסף בחודש דצמבר ושיחק רק שבעה משחקים העונה. בראפטורס מפנים אצבע מאשימה כלפי ההתאחדות הספרדית.

ב"מארקה", כונתה ההחלטה כ"שערורייתית", וציינו כי המועמדים להחליפו בסגל הם ג'ורדי טריאס מברצלונה ואדוארדו הרננדז סונסקה מחובנטוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully