וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט זכה בתואר מאמן העונה

מאמן ההורנטס הוביל את ניו אורלינס לעונה נפלאה עם 56 ניצחונות, והקדים את ריברס ואדלמן. לארי בראון מונה רשמית למאמן שארלוט

האמת, לא הייתה ברירה. ביירון סקוט נבחר היום (שלישי) באופן רשמי למאמן העונה ב-NBA, אחרי שהוליך את הניו אורלינס הורנטס לפלייאוף לראשונה אחרי ארבע שנים, עם מאזן מדהים של 26:56. ההורנטס, כזכור, בדרך לחצי הגמר במערב, כשהם מוליכים 1:3 על דאלאס בסיבוב הראשון.

זו הפעם הראשונה שסקוט זוכה בתואר על שם רד אאורבך בשמונה שנותיו כמאמן ראשי, ארבע מהן בניו ג'רזי וארבע עם ההורנטס. סקוט, כזכור, גם זכה בשלוש אליפויות כשחקן בלייקרס הגדולה של שנות ה-80.

המועמדים האחרים לתואר היו דוק ריברס, שהוליך את הסלטיקס למאזן הטוב בליגה, וריק אדלמן, שהוביל את הרוקטס לריצה מדהימה של 22 ניצחונות רצופים על אף הפציעה של יאו. סקוט קיבל 458 נקודות, בעוד ריברס סיים שני עם 242 ואדלמן שלישי עם 193.

"מגיע לו", הגיב ריברס על הבחירה, "כשרואים מה הוא עשה עם הקבוצה הזאת, מבינים למה".

ברוך שובך לארי

לארי בראון יחזור למגרשים כמאמן וידריך החל מהעונה הבאה את שארלוט בובקאטס, שפיטרה לפני מספר ימים את סם וינסנט. הקבוצה קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים שבה הודיעה רשמית על המינוי. למאמן בן ה-67 תהיה זו הקבוצה התשיעית ב-NBA והוא ינסה לשפר את הרקורד אחרי שתי עונות רעות במיוחד בניו יורק ניקס.

"בתור אחד ששיחק ואימן בצפון קרוליינה, אני מבין כמה מפוארת היסטוריית הספורט במדינה הזאת", אמר בראון, "אני מצפה בקוצר רוח להזדמנות להפוך את שארלוט כגורם משמעותי במסורת הזאת".

כבר לפני שבוע גברו ההערכות על כך שבראון נמצא בדרכו לקבוצה מצפון קרוליינה, מאחר שמייקל ג'ורדן, אחד מהבעלים, רוצה לראות מאמן ותיק שמדריך את הקבוצה הצעירה. בקבוצה מקווים שהוא יידע למצות את הפוטנציאל של הסגל הצעיר, ושיידע להנחיל בהם כדורסל מנצח, כפי שעשה בכל תחנה בקריירה הארוכה והמפותלת שלו, מלבד בניקס.

"אני מאחל לבראון את כל ההצלחה בעולם", אמר וינסנט המפוטר, "אני חושב שהוא מקבל חבורה מצוינת של שחקנים ואני מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully