וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסל: "אנחנו צריכים למצוא את עצמנו, ומהר"

קאסל והסלטיקס הסתבכו עם עוד הפסד באטלנטה, והתקשו למצוא תשובות. וולטון על ההופעה של קובי: "הוא שחקן הקלאץ' הטוב בעולם"

הסדרה בין בוסטון לאטנלטה היתה אמורה, על פי כל התחזיות, להסתיים אחרי ארבע או חמישה משחקים לכל היותר, אבל ההוקס הצעירים הפתיעו הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון ביתי שני ברציפות על הסלטיקס עם 92:97 שהשווה את הסדרה ל-2:2 בלתי צפוי בעליל.

ג'ו ג'ונסון היה הגיבור של ההוקס עם 35 נקודות גדולות, ובחר לא לצאת מגדרו בסיום: "בסך הכל שמרנו על הבית שלנו, עכשיו אנחנו צריכים להגיע לבוסטון ולגנוב משחק אחד".

חברו ז'אזה פאצ'וליה פרגן בגדול לג'ונסון: "כולם יודעים שהוא שחקן גדול, והוא ייבחר בעתיד להיכל התהילה. המסר שלנו אליהם היה 'אנחנו כאן'. גם אם נפסיד בסדרה, זה לא יהיה להם קל".

הירוקים התקשו למצוא הסברים להפסד. דוק ריברס אמר בסיום: "תנו להוקס קרדיט. הם אתלטים, והם טובים. הסדרה הזו עוד לא החלה, כי אף אחד עדיין לא ניצח בחוץ. זה הפסד קשה בשבילנו, אבל יש לנו הזדמנות לחזור הביתה ולראות מה אנחנו יכולים לעשות".

סם קאסל כבר היה יותר נחרץ: "כדורסל הוא משחק מוזר, קורים בו דברים מוזרים. אנחנו צריכים למצוא את עצמנו מהר מאוד, למצוא את הזהות שלנו ואת הכימיה בינינו, ולעשות את זה מהר".

"הוא בלתי יאמן"

לוס אנג'לס לייקרס השלימה הבוקר (שלישי) 0:4 מול דנבר אחרי ניצחון 101:107. קובי בריאנט הוליך כמעט כרגיל את קלעי המנצחת עם 31 נקודות, אבל אחרי משחק סולידי ברוב דקות המשחק, הבריק ב-5 וחצי הדקות האחרונות, בהן קלע 17 נקודות.

"הוא בלתי יאמן", אמר לוק וולטון על המועמד ל-MVP, "זה תמיד נוח לדעת שאתה משחק לצד שחקן הקלאץ' הכי טוב. הם עשו מהלכים גדולים, אבל קובי עשה כל מה שצריך: מהלכים גדולים, חטיפות וזריקות גדולות מעל קניון מרטין".

הנאגטס, שהפסידו בשלושת המשחקים הראשונים בהפרש ממוצע של 16 נקודות וכרמלו אנתוני אמר: "זה מאכזב. אני לא יודע מה לומר יותר מזה. נצטרך לבוא בעונה הבאה ולנסות לעשות את זה". ג'ורג' קארל הוסיף: "הייתי מעדיף שכל המשחקים יראו כמו הערב, זה היה הופך אותנו לשמחים יותר".

קובי ניסה לנחם ופירגן לנאגטס: "יש להם הרבה מאוד כישרון, אבל לפעמים כמות הכישרון לא מספיקה ומה שחשוב זו הכימיה ואיך משחקים ביחד".

בוש על הווארד: "הוא פנומן"

עוד קבוצה שנהנתה מסדרה קלה ביותר הייתה אורלנדו, שדרסה את טורונטו כשהלילה היא משלימה את המשימה עם 92:102. דוויט הווארד רשם משחק שלישי בסדרה של 20-20, הפעם עם 21 ו-21 נקודות וריבאונדים וכריס בוש ידע להחמיא ליריבו בסיום: "הוא פנומן. הוא הסנטר הכי טוב בליגה. הוא כנראה השחקן הכי חזק בליגה והוא יודע איך להשתמש בגוף שלו".

סטן ואן גנדי הוסיף: "דוויט הוא בחור כיפי ואוהב והוא אוהב להשתעשע. היו הרבה פעמים במהלך העונה שהייתי צריך ליישר אותו ולדאוג לכך שהוא יהיה רציני. במהלך הסדרה הזו לעומת זאת, לא הייתי צריך להגיד לו מילה".

"עוד מהמשחקים שלנו נגד אורלנדו במהלך העונה הסדירה ידענו שנצטרך לקלוע הרבה, אבל לא עשינו את זה. לא עשינו זרקנו מספיק", אמר המאמן המפסיד, סם מיצ'ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully