וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "הרגשתי לא קשור למשחק"

נאש הסביר עוד אחת מהסיבות להתפרקות של הסאנס. פופוביץ’: ”כנראה המשחק הכי טוב שלנו העונה”. הווארד מעשן מריחואנה בפגרה

פיניקס חזרה הביתה לאריזונה במטרה להשוות את הסדרה נגד האלופה, אבל הופעה אדירה ונדירה של טוני פארקר וחבריו הביאו לניצחון של סן אנטוניו 99:115. הספרס מובילים 0:3 בסדרה וצריך לקרות משהו יוצא דופן, מיוחד וכמעט בלתי אפשרי, כדי שהסאנס ידיחו את האלופה.

טוני פארקר, עם שיא קריירה של 41 נקודות, היה בלתי ניתן לעצירה. כל אימת שפיניקס ניסתה לחזור למשחק, הצרפתי תקף את הסל, קלע עוד שתיים ופשוט לא נתן לחניכיו של מייק ד'אנטוני לחזור למשחק. "בפיק אנד רולים הם נסוגו מולי, ולא לחצו, אז פשוט זרקתי", אמר פארקר בנונשלנטיות, והוסיף: "שיחקנו מצוין, לעיתים זה קורה. הכול התחבר לנו, שיחקנו טוב מאוד בהגנה, ובהתקפה כולם קלעו".

"זה ככל הנראה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר בסיום מאמן הספרס, גרג פופוביץ'. לגבי פארקר אמר: "הוא היה אגרסיבי, ועשה עבודה נהדרת בשני צדי המגרש. הוא נתן תצוגה פנומנלית. אני לא יודע מה עוד אפשר לומר על הבחור הזה".

לפני המשחק פורסמה כתבה בעיתון המקומי שמעמדו של מאמן פיניקס, מייק ד'אנטוני, מתחיל להתערער בעיניו של הנשיא סטיב קר, שהיה רוצה לראות את המאמן משתמש ביותר שחקנים ומפגין יותר קור רוח על הקווים. כעת, ולאחר שהסאנס יודחו (כאמור, אם לא יקרה משהו ממש קיצוני), סביר להניח שהדיבורים על פיטורים יתחילו להתגבר. גם האוהדים הביעו במהלך העונה את מחאתם נגד המאמן.

"הם שיחקו בצורה כמעט מושלמת", שיבח ד'אנטוני את הספרס. "אנחנו לא שיחקנו טוב, ואני לוקח את כל האשמה עליי. אבל, בכל זאת, חייבים לתת להם המון קרדיט. הם שיחקו מצוין".

אמארה סטודמאייר נתן דימוי ממשחק השחמט: "ניסינו להוציא את המלך מהמשחק" אמר בהתייחסו לטים דנאקן, "אבל כאשר אתה משחק את משחק המלכים תמיד יש סיכוי שהמלכה תצא ממקומות נסתרים ותעקוץ אותך", הוסיף כשהוא מתייחס, כמובן, לפארקר.

"הרגשתי לא קשור למשחק", אמר בלאקוניות רכז הסאנס, סטיב נאש. "זה לא קשור להתקפה, זה קשור להגנה. ההגנה היא זו שמנצחת משחקים", הבהיר בסיום שאקיל אוניל את דעתו על ההופעה שלו ושל חבריו.

הווארד סטלן, אבל רק בפגרה

כריס פול וההורנטס עלו ל-0:2 בסדרה, אחרי שני ניצחונות בניו אורלינס והשמיים נראו הגבול. אבל הלילה דירק נוביצקי, שחקן דאלאס, ידע שאם הוא לא ייקח את המושכות לידיו זה לא ייגמר טוב. משחק גדול של הגרמני עם 32 נקודות ו-19 ריבאונדים נתן לאייברי ג'ונסון הרבה אוויר לנשימה וניצחון 87:97. דאלאס תתייצב למשחק מספר 4, בפיגור 2:1, ואם תנצח את המשחק הבא, הכול פתאום ייראה אחרת.

"רצינו לוודא שאנחנו מנצחים משחק ראשון ופותחים מחדש את הסדרה", אמר נוביצקי בתום הניצחון. "זה ימשיך להיות קשה. זה ידרוש מאיתנו אותו מאמץ".

תוכנית השמירה של ג'ונסון על כריס פול עבדה. המאמן הציב את ג'ייסון טרי על פול, שקלע אמנם 16 אבל באחוזים רעים (4 מ-18), והמאמן היה מרוצה מהעבודה של השחקן שלו: "לטרי הייתה היום הרבה אנרגיה. לשמור על פול מצריך הרבה מזה".

"הם באו עם מנטליות של משחק מספר 7 בסדרה", תירץ ביירון סקוט, מאמן ניו אורלינס. "אנחנו באנו עם מנטליות של משחק 3. הם היו הרבה יותר אגרסיביים ופיזיים מאיתנו".

"אני חושב שהגענו לזריקות שאנחנו רוצים, אבל החטאנו אותן", אמר בסיום כריס פול, והוסיף נתון סטטיסטי מעניין: "הם זרקו ברבע אחד יותר זריקות עונשין ממה שזרקנו כל המשחק". ניו אורלינס קלעה בכל המשחק 13 מ-13. דאלאס קיבלה 15 כאלה רק ברבע השלישי.

אבל עם כל הכבוד לניצחון של דאלאס, למשחק המצוין של דירק, ולתירוצים של פול וסקוט, הרי שהסיפור של הערב היה עוד לפני המשחק. שעות לפני ההתמודדות הצהיר שחקן דאלאס, ג'וש הווארד, כי במהלך הפגרה הוא נוהג לעשן מריחואנה. לא שזה לא ידוע ומקובל, כפי שאף חשף הווארד ("אני חושב שכולם יודעים ששחקני NBA מעשנים מריחואנה"), אבל הצהרה שכזו ועוד בטרם משחק היא בגדר פצצה של ממש.

"אם אפשר לעשן מבלי שזה משפיע על העבודה שלי, למה להפסיק?", השתאה הווארד. "אני מסוגל לעשות את זה, אבל לא כשאני משחק. יש שחקנים שחייבים את זה, אני לא".

הווארד אמר כי גם אם הנהלת הליגה לא הייתה עורכת בדיקות רנדומליות במהלך העונה, הוא לא היה מעשן, אלא בפגרה, אבל הוסיף: "אני לא חושב שעישון מריחואנה ימנע ממני לעשות את מה שאני עושה". מודל לחיקוי כבר אמרנו?

הבעלים של הקבוצה מארק קיובן כמובן שלא אהב את ההתבטאות המטופשת של השחקן. לא ברור מה יהיה עונשו של השחקן, אבל קיובן אמר: "אנחנו לא נעשה את זה בצורה חשופה. זה עניין פנימי של המועדון".

אחרי המשחק חזר בו הווארד: "אני מצטער שהדברים קרו בצורה שקרו. לא התכוונתי לפגוע ברגשותיו של אף אחד. זה נגמר עכשיו מבחינתי, אני רוצה לדבר על כדורסל".

בילאפס לא מפרגן

דטרויט, שנפלה במשחק הראשון ונוצחה על ידי הסיקסרס, קיוותה לעשות מהפך ולנצח במשחק הראשון בפילי, אבל היא ראתה שקל מאוד לבעוט בדלי, אבל קשה למלא אותו. הסיקסרס הביסו את הבוכנות 75:95 ועלו ל-1:2 בסדרה, עם אופציה לפתוח פער משמעותי על החבורה של פליפ סונדרס אם ינצחו גם את המשחק הרביעי.

צ'ונסי בילאפס לא ידע לפרגן: "הם לא נמצאים היכן שהם צריכים להיות. הם לא ציפו להיות ביתרון של 1:2. הם ניצחו קבוצה שאף אחד לא האמין שהם ינצחו. אני יכול להבין למה הם כל כך מאושרים". הגארד מספר 1 הוסיף אחר כך בענווה: "הם הביסו אותנו בכל קטגוריה. מן ההתחלה הייתה להם יותר אנרגיה מאיתנו".

"הסיבה היא שאנחנו מצליחים לרוץ היא בגלל שכולם מאוד פעילים במשחק ונותנים גם הגנה מצוינת", הסביר מאמן פילי, מוריס צ'יקס. אנדרה איגאודלה, שבימים כתיקונם מוליך את הסיקרס, הסתפק ב-10 נקודות, שישה אסיסטים וארבעה ריבאונדים. בסיום הוא אמר: "זה לא תמיד תלוי בי, זה תלוי בנו. אני מתגאה בכך שאני לא קולע הרבה ועדיין שחקן אפקטיבי בליגה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully