וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס וובר פורש מכדורסל

הפורוורד הוותיק מאס בפציעות והחליט לתלות את הנעליים אחרי 15 עונות ב-NBA. יפרוש עם ממוצעים של 20.7 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק

כריס וובר וגולדון סטייט ווריורס באמת קיוו שהרומן המחודש ביניהם יהפוך לסיפור קסום, אבל 9 משחקים בלבד בקבוצה מהמפרץ, הפורוורד הוותיק הודיע על פרישה.

הפציעות החוזרות ונשנות בברכו השמאלית של השחקן לבסוף הכניעו אותו והוא יתלה את הנעליים בגיל 35 כאחד משישה שחקנים בלבד שמחזיקים בממוצעי קריירה של לפחות 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשהיחיד שעוד פעיל מביניהם הוא קווין גארנט.

מקורות בקרבתו של וובר אמרו ל-ESPN.COM שהוא בישל את ההחלטה בשבוע החולף אחרי שבעקבות פציעה במשחק מול פילדלפיה בסוף פברואר, השחקן נאלץ לבלות את מרבית חודש מרץ בשיקום. העובדה שהוא שיחק רק משחק אחד מאז, שיכנעה אותו לשים קץ לקריירה שלו אחרי 15 עונות בליגה.

"כריס הוא אחד מהפאוור פורוורדים הטובים ביותר שיחקו ב-NBA אי פעם", אמר ג'ו דומארס. "היא תמיד היה שחקן קלאסי וסיבה לגאווה עבור דטרויט".

"מאוד נהניתי לעבוד איתו", אמר מאמנו האחרון, דון נלסון, "זה היה נהדר להכיר אותו שוב כאדם ומאוד נהניתי צהזמן הקצר שלנו ביחד". ג'ו מאלוף, אחד מבעלי סקרמנטו קינגס, הוסיף: "היה לנו הרבה כיף ביחד. הוא היה הפנים של הקבוצה שלנו במשך שנים ארוכות וכמעט עשינו את זה. כמעט".

למרות שהעונה רשם 3.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק, וובר פורש עם ממוצעי קריירה של 20.7 נקודות, 9.8 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. את עונת השיא שלו מבחינה אישית רשם הפורוורד בעונת 2000/1, אז רשם ממוצעים של 27.1 נקודות ו-11.1 ריבאונדים למשחק במדי סקרמנטו קינגס. בעונה שלאחר מכן רשמה הקבוצה מאזן שיא של 21:61, אבל נכנעה ללוס אנג'לס לייקרס בגמר המערב אחרי סדרה מותחת שהסתיימה ב-3:4 לזכותה של הקבוצה מעיר המלאכים.

וובר נבחר ראשון בדראפט של 1993 על ידי אורלנדו מג'יק, שמיד העבירה אותו לגולדן סטייט תמורת אנפרני הארדווי ובחירות דראפט עתידיות. למרות שנבחר לרוקי השנה והעמיד ממוצעים יפים של 17.5 נקודות ו-9.1 ריבאונדים כבר בעונתו הראשונה בליגה, הוא הסתכסך עם דון נלסון וכעברו עונה אחת נשלח לוושינגטון בולטס, שמאוחר יותר הפכה לוויזארדס. עוד שיחק וובר בפילדלפיה ובדטרויט. הוא נבחר 5 פעמים לאולסטאר, היה מלך הריבאונדים בליגה בעונת 1999 (עם 13 ריבאונדים למשחק) וב-2001 נבחר לחמישיית העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס וובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully