וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו דרך להגיע לאולסטאר

7.1.2008 / 11:52

איך מארגן לעצמו כריס בוש מקום בחמישיית המזרח? צפו בסרטון המצורף. לברון אחרי עוד הצגה: "הרגשתי שהבמה כולה שלי"

צופי ESPN יכולים בימים אלה לראות את כריס בוש, כוכבה של טורונטו, משעשע אותם באחת מפרסומות הפרומו של הרשת. מתברר שלפורוורד של הראפטורס יש כישרון משחק לא קטן, ולא רק על הפרקט. משחק האולסטאר ייערך בעוד כחודש וחצי בניו אורלינס, ובוש מצא דרך מקורית לנסות לארגן לעצמו מקום בחמישיית המזרח למשחק. בסרטון המצורף בלינק למטה, שהעלה בוש לאתר הרשמי שלו בשבוע שעבר, הוא משחק סוחר מכוניות דרומי שמנסה לגייס את קולות הבוחרים, על מנת שיצביעו לבחירתו. כדאי לכם לצפות - מצחיק בטירוף.

למרות תשומת הלב הציבורית שמשך הקמפיין של בוש, סיכוייו להיבחר לחמישייה הראשונה במזרח קלושים ביותר, ועל פי ספירת קולות הביניים האחרונה הוא נמצא רק במקום השלישי בדירוג הפורוורדים במזרח עם 411,313 קולות, בעוד שקווין גארנט (1,527,963 קולות) ולברון ג'יימס (1,294,109 קולות) נמצאים הרחק לפניו במירוץ על שני המקומות בחמישיה. בוש, שפתח בחמישיית המזרח בעונה שעברה כש-KG עוד לבש את מדי מינסוטה, ייאלץ ככל הנראה להסתפק במקום על הספסל במשחק הכוכבים השנה.

אמש (ראשון) לא יכול היה בוש ללברון ג'יימס, שקלע 24 מ-39 נקודותיו ברבע האחרון, וסייע לקליבלנד לנצח את הראפטורס 90:93. "הרגשתי שאני שם לבד, שהבמה כולה שלי", הסביר לברון את הזון המטורף שאליו נכנס. "התחושה הייתה של משחק אימון וטבעת הסל הייתה גדולה כמו האוקיינוס". בוש עצמו החמיא: "קשה לשמור עליו כשהוא זורק מבחוץ. הוא קלע שתיים או שלוש שלשות, ומהרגע הזה היה בלתי עציר".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully