וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הלא מוצלח של פיל ג'קסון

15.11.2007 / 12:19

מאמן הלייקרס התנצל על האמירה כי "חדרו עלינו כמו ב'הר ברוקבק'". קנס עצבני למארבורי, מקגריידי על הפציעה: "זה לא רציני הפעם"

פיל ג'קסון מאמן קרוב להוליווד, מה שמאפשר לו לקבל השראה מסרטים. אלא מאי? לא תמיד הוא מתייחס לסרטים הנכונים. לאחר הפסד הלייקרס, 107:92 לסן אנטוניו אור ליום רביעי, ניסה ג'קסון להסביר את העובדה שהספרס קלעו 13 שלשות. "אנחנו קוראים לזה 'משחק הר ברוקבק', כי קיבלנו חדירות מכל הכיוונים".

הר ברוקבק הוא סרט על שני בוקרים שמתאהבים, וכולל סצנות מין בין השניים. העיתונאים צחקו למשמע ההערה, ה-NBA לא, והיום התנצל ג'קסון. "אני רוצה להגיד לכל מי שחשב שההערה הייתה הומוריסטית וצחק, שבמחשבה לאחור זה לא היה כל כך מצחיק. הליגה העירה לי על כך, ובמבט לאחור היא צדקה. זה היה ניסיון התבדחות לא מוצלח. נאמר לי שהעלבתי סוסים, טקסאנים, בוקרים ועוד אנשים, ועל כך אני מתנצל.

מאמן אחר שיש לו צרות, אבל בגזרת האוהדים, הוא מייק ד'אנטוני מפיניקס. ד'אנטוני לא אהב את תגובות הקהל בתבוסה 119:98 ללייקרס מוקדם יותר העונה, והחזיר בקריאות בוז בעצמו. "הגיע להם. הם שוכחים שהקבוצה הזו הגיעה פעמיים לשלבים הגבוהים בפלייאוף עם עונות של 60 ניצחונות. "אם הם יקראו לנו בוז, מותר גם לנו לקרוא להם בוז".

תפתח את הארנק, סטפון

סטפון מארבורי, רכז ניו יורק ניקס, אמר כי הוא יודע דברים על אייזיה תומאס, אבל לפני שהספיק לספר מהם חטף קנס של 182 אלף דולר, בשל העובדה שהבריז מהמשחק מול פיניקס. "הייתה לנו שיחה והוחלט שיש דברים שיישארו בתוך הקבוצה", אמר תומאס, "נסגור אותם בינינו".

מארבורי לא פתח בהפסד 83:81 ללוס אנג'לס קליפרס, אולם למרות האיום לא להופיע למשחק טס מניו יורק, שיחק 30 דקות וקלע 13 נקודות. תומאס אמר לפני המשחק: "אני מאמין שנוכל לצעוד קדימה, עם מארבורי בעמדת הרכז". השחקן עצמו הגיב: "אני לא נלחם, עכשיו כל מה שאני רוצה הוא לשחק כדורסל".

שחקן אחר שחזר, אבל מהיעדרות הרבה יותר ממושכת ובנסיבות אחרות, הוא כוכב מיאמי היט, דווין וויד, שערך את הבכורה שלו העונה. אלא מאי, וויד לא פגע וגם ההיט, שנוצחו על ידי סיאטל בבית 104:95, לא ממש ידעו מה לעשות עם הכדור. "ככל שנתקדם הוא יהיה יותר משמעותי. הוא ייכנס בהדרגה לפעילות אינטנסיבית", אמר המאמן, פאט ריילי.

טרייסי מקגריידי שוב נפצע, בהפסד יוסטון 93:90 ללייקרס, אבל כוכב הרוקטס מרגיע: "זה לא רציני, זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע". מקגריידי נפצע במרפקו, ולפי הערכות הרופאים יחלים בתוך שבוע.

גם ג'וש סמית' מאטלנטה נפצע. הפורוורד של ההוקס היה מצוין בניצחון על שארלוט 109:117 וסיים את המחצית עם חמש חסימות, לפני שנפצע ברגלו ברבע השלישי. חומרת הפציעה עדיין לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully