וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו היא אלופת המערב

31.5.2007 / 7:30

הספרס הביסו את יוטה 84:109, השלימו ניצחון 1:4 בגמר המערב וסידרו לעצמם שבוע מנוחה עד למפגש מול דטרויט או קליבלנד

טים דאנקן וטוני פארקר החליטו שלא לבזבז יותר מדי זמן להכנות לגמר ה-NBA והובילו את קבוצתם לניצחון 84:109 על יוטה ג'אז, שהביא ל-1:4 לטובתם בגמר המערב. כעת הם יחכו בסבלנות למנצחת בין דטרויט לקליבלנד. זו הפעם השלישית שבה סן אנטוניו עולה לגמר בחמש השנים האחרונות. סדרת הגמר עצמה תחל בעוד שבוע בסן אנטוניו.

דאנקן ופארקר פתחו את המשחק בטירוף והובילו את הספרס ליתרון 0:14, ממנו הג'אז לא הצליחו להתאושש לאורך כל המשחק. בשלב מוקדם של הרבע השני, הספרס כבר פתחו יתרון של 23 נקודות, וכאן הכל כבר נראה גמור.

טים דאנקן (7 מ-14 מהשדה) וטוני פארקר (7 מ-13, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) הובילו את הספרס עם 21 נקודות כל אחד, מנו ג'ינובילי הוסיף 12. אנדריי קירילנקו קלע 13 ליוטה, דרון וויליאמס ומאט הארפרינג הוסיפו 11 כל אחד.

"הם הרסו לנו את החשק לרצות לשחק"

טוני פארקר, שקלע 9 נקודות בריצה המטורפת של הספרס בתחילת המשחק, אמר בסיום: "הרבע הראשון שלנו היה מדהים. ההגנה הייתה נהדרת, ההתקפה. פשוט אי אפשר לבקש יותר".

טים דאנקן, שהיה ה-MVP בכל אחד מהגמרים של סן אנטוניו, אמר בסיום: "בשנה שעברה הסתבכנו בסיום, הפעם חיברונ את הכל וזה עבד מול שלוש קבוצות מצויינות בפלייאוף, זה פשוט מדהים".

לדרון וויליאמס, הכוכב של הג'אז בסדרה, היו לא מעט טענות לחבריו לקבוצה. וויליאמס עצמו שיחק עם פציעה ברגל, יומיים אחרי ששיחק עם קילקול קיבה במשחק השלישי. "כנראה שהיו אצלינו כמה שחקנים שכבר יצאו לחופשה", סיכם וויליאמס.

"הם הרסו לנו את החשק לרצות לשחק", אמר מאמן הג'אז ג'רי סלואן והוסיף: "הם העמידו אותנו במקומנו לאורך כל הערב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully