וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חזרה לגמר המזרח

30.5.2007 / 6:44

4 שניות לסיום לברון קלע 2 מהקו בדרך ל-25 נקודות, שקבעו ניצחון 87:91 של קליבלנד על דטרויט, ושוויון 2:2 בגמר המזרח, בו הכל פתוח

נתחיל מהסוף. ילד בן 23 עומד על העונשין 4 שניות לסיום המשחק, קבוצתו עם יתרון 2, ודיוק מהקו מקנה לה ניצחון לעיני קוויקן לואנס ארינה לוהט וגועש. נו, מלך זה מלך. לברון ג'יימס הוכיח שדם כחול וקר זורם לו בעורקים, קבר את שתי הזריקות והבטיח ניצחון 87:91 לקליבלנד קאבאלירס, בדרך לשוויון 2:2 מול דטרויט פיסטונס בגמר המזרח.

דקה וחצי קודם לכן הקבס היו במצוקה והוליכו ביתרון 2 כשהכדור אצל דטרויט. מייק בראון הוציא מהנפטלין את אריק סנואו, שהוכיח כי גם לקאבס יש נסיון, ופעולות הגנתיות טובות שלו, עזרו לבלום את הפיסטונס.

קליבלנד נהנתה מ-13 נקודות של לברון ברבע הרביעי, ו-25 במשחק כולו בתוספת 11 אסיסטים. לברון נעזר ברוקי דניאל גיבסון, שהפתיע את מדינת אוהיו הגדולה עם שיא עונתי של 21 נקודות, כשאליו חובר דרו גודן עם 19 ו-8 ריבאונדים. לארי יוז, שנפצע במשחק הקודם בסדרה היה בספק גדול למפגש, חשק שפתיו והוכיח כוח רצון כששיחק 6 דקות, בהן תרם לקאבס 2 נקודות. "הרבה יותר טוב שהסדרה עכשיו במצב של 2:2 ולא 3:1", אמר ג'יימס בסיום, "הייתי חייב להיות אגרסיבי ברבע הרביעי. בשנה שעברה שיחקנו רק כדי להגיע לפלייאוף, השנה אנחנו נלחמים על האליפות".

ומה בדטרויט? ובכן, צ'ונסי בילאפס קלע 23 נקודות, עד כאן טוב ויפה, אבל הפיסטונס סבלו מרבע רביעי חלש של מספר 1, שקבלת ההחלטות שלו ברבע האחרון הבהירה שזה לא היום שלו. חצי דקה לסיום, הקאבס מוליכים ב-3, ראשיד וואלאס דפק גג בהגנה, ובילאפס רץ למתפרצת, אבל במקום ללכת על מהלך שיוריד ל-1, צ'ונסי החטיא שלשה ויצא טר"ש.

המילטון, האיש של הפיסטונס בדקות האחרונות, קלע 19 והוריד 8, טיישון פרינס הוסיף 15 ו-7 לוחות. שיד היה חלשעם 9 נקודות (4 מ-10 ב-26 דקות), וגם הגנה מצוינת של הבוכנות במחצית השנייה, לא עזרה לעיר המכוניות, שעכשיו יצטרכו להתחיל הכל מהתחלה.

בלילה שבין חמישי לשישי הקאבס ייצאו לאובורן הילס, שבפרברי דטרויט, למשחק 5 בסדרה בה הכל נפתח מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully