וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריילי: "הגיע להם לנצח, שיקגו קבוצה גדולה"

30.4.2007 / 11:52

המאמן פירגן לבולס, שטאטאו 0:4 את מיאמי עם 79:92. וויד צפוי לעבור ניתוח בקיץ. בסן פרנסיסקו האדמה רעשה אחרי עוד ניצחון על דאלאס

הפעם האחרונה ששיקגו ניצחה בסדרת פלייאוף הייתה ב-1998. זה היה בגמר מול יוטה, ונגמר 2:4 עם אותו סל בלתי נשכח של מייקל ג'ורדן, שהביא את האליפות השישית והאחרונה עד כה של המועדון. אמש (ראשון) במיאמי, באולם שגם בו תלויה הגופיה מספר 23 של הבולס כמחווה לגדול מכולם (פט ריילי היה זה שהוביל את המהלך יוצא הדופן, כנראה בגלל כל הפעמים שאלוהים שפך עליו את חמתו), הבולס מודל 2007 עשו זאת שוב. 79:92 על האלופה המכהנת, שסגר סוויפ ושלח את החבורה של ריילי לנופש מוקדם בפלורידה.

בצד השני של ארה"ב, יש עיר מפרץ אחרת. קוראים לה סן פרנסיסקו, ושם גשר הזהב רועד מתדהמה על מה שגולדן סטייט הפיצפונה מעוללת למאבריקס האימתניים. בארון דייויס ושות' חזרו מפיגור ברבע האחרון וניצחו את דאלאס, זו שניצחה 25 משחקים יותר ממנה בעונה הסדירה, 99:103 ועלו ל-1:3 בסידרה.

וכן, פיניקס ניצחה בלוס אנג'לס 100:113 אחרי עוד תצוגת שיא של סטיב נאש וניו ג'רזי שלטה בעוד משחק מול טורונטו 81:102 ושתיהן עלו גם כן ל-1:3, אבל זה לא באמת מפתיע.

"הם עבדו קשה מאיתנו"

כשפט ריילי, שנחשב לאחד המאמנים הגדולים בתולדות המשחק והפך גם לראשון שמוביל אלופה להדחה בסוויפ לראשונה מאז 1957, אמר על שיקאגו "נתקלנו ביריב שיותר מקשה להתמודד איתו", זה מראה על הבייבי בולס לא פחות מהיכולת שלהם במגרש. האיש שראה את האליפות שלו הופכת ללשעבר אמר גם "הם קבוצה גדולה. הגיע להם לנצח, ללא ספק. הם יכולים ללכת רחוק, אני בטוח".

שאקיל אוניל, שנראה זקן יותר מאי פעם בסדר, ידע לפרגן. "הם שלטו לכל אורך הסדרה, ובעצם היו טובים מאיתנו עוד מהמשחק הראשון של העונה", אמר. "וגם בשאר העונה". דווין וויד, עוד פצוע משמעותי בהיט, לא ניסה לתרץ. "הם היו יותר טובים", סיכם. "הניצחון שלהם מוצדק, אין פה שום 'אם' או 'אולי'".

מאמן הבולס סקוט סקיילס סירב לנוח על זרי הדפנה. "זה היה נהדר", אמר. "ניצחנו בצדק, אבל אנחנו רוצים להמשיך לשחק".

דווין וויד, כוכב מיאמי היט, חשב שאחרי ההשפלה מול שיקגו הוא יוכל להתנחם לפחות בחופשת קיץ איכותית. היום הסתבר 'שלפלאש' מצפות תוכניות אחרות הכוללות ניתוח בכתפו הפגועה. "הבריאות קודמת לכול ואני עושה זאת בשביל קבוצתי".

וויד, שנכלל בנבחרת ארה"ב, ייעדר לפיכך מאימוני הנבחרת בקיץ הקרוב. ההתאוששות מהניתוח מוערכת בכארבעה עד שישה חודשים. כזכור, הגארד נפצע בכתפו בסוף חודש פברואר, אך בחר שלא לעבור ניתוח, אלא טיפולים וזאת על מנת להיות כשיר לפלייאוף, דבר שמסתבר ממש לא עזר.

"שיחקנו טוב, חוץ מבדקות החשובות"

מי זוכר עכשיו שדאלאס סיימה את הליגה הרגילה במאזן הכי טוב, ושגולדן סטייט השתחלה לפלייאוף ביום האחרון של העונה הרגילה? בארון דייויס ודון נלסון עושים לאקסית של נלי בית ספר, ואחרי הניצחון הלילה דייויס מסביר איך עושים את זה: "כשמגיע הפלייאוף, אתה במצב צבירה אחר, אז אתה צריך שיהיה לך קצת יותר פוקוס ואנרגיה, והקצב שלך שם. אני בקצב הנכון, התכוננתי לפלייאוף שבועיים לפני תום העונה הרגילה".

דירק נוביצקי, שלא מתפקד בסדרה הזו ומזכיר נשכחות מההתפרקות בגמר האחרון, אמר: "תסתכלו על חדר ההלבשה עכשיו, כולם מאוד מאוכזבים. אנחנו יודעים שהקבוצה הזאת לא מוותרת, יש לנו הרבה לב. אנחנו עדיין נצא ונילחם, זה הדבר היחיד שיש לנו". המאמן שלו, אייברי ג'ונסון, כנראה ראה משחק אחר: "הייתה אש בעיניים של החבר'ה שלנו הלילה. באנו לשחק, רק לא סיימנו טוב את המשחק. זה משהו שמדאיג אותנו, אנחנו צריכים לדעת לסיים יותר טוב רבעים". יס קואוץ', חשבנו שאחרי שהפסדתם את האליפות הקודמת על אותו דבר כבר הבנתם את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הרסנו לנאש, יכלו להיות לו 35 אסיסטים"

סטיב נאש עשה את מה שהוא עושה בדרך כלל, רק עוד יותר טוב, ועם שיא אסיסטים אישי (23) הריץ את הסאנס לניצחון השלישי מול הלייקרס, למרות 31 של קובי בראיינט. "רציתי שנהיה במקומות הנכונים, ורק ניסיתי להיות הרבה יותר אגרסיבי, לקחתי על עצמי לעשות מהלכים", הסביר הגאון הקנדי. מייק ד'אנטוני הוסיף: "המהירות של המשחק הייתה שלנו, הם הפתיעו אותנו במשחק 3 אבל היום הרצנו את השיטה שלנו. היו לנו 34 אסיסטים מתוך 41 סלים, בגלל הריווח שלנו. זה מה שאנחנו עושים". מאמן הסאנס ציין שאם החבורה שלו הייתה קולעת באחוזים הרגילים שלה, לנאש היו 30 אסיסטים ושיא פלייאוף חדש (הנוכחי, שנקבע על ידי מג'יק ג'ונסון ב-1984 ושוחזר על ידי ג'ון סטוקטון ב-1988, עומד על 24).

ראג'ה בל התעלה על מאמנו: "אם היינו קולעים כמו שצריך, היו לו 35 אסיסטים. כשהוא רץ, אנחנו רצים. הוא המנוע שמכניס אותנו לתנועה". נאש עצמו אמר על השיא שלא שבר: "מג'יק וסטוקטון הם כנראה שני הרכזים הגדולים אי פעם, לא אוסף רע ללמוד ממנו. גדלתי על הצפייה בהם, ובדרכים רבים רציתי לחקותם. זה כנראה לא נועד להישבר, וזה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully