וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרופורד עשוי להיעדר עד תום העונה

גיל קדרון

27.2.2007 / 22:02

הגארד של הניקס עשוי לעבור ניתוח שישבית אותו לשארית השנה. העונה של רכז הקליפרס, שון ליבינגסטון, כבר נגמרה אחרי שפרק את הברך

רק בתחילת השבוע ירה ג'מאל קרופורד שלשה שניצחה את האלופה ממיאמי, אבל הערב (שלישי) התברר שזה כנראה לא יהיה השבוע שלו. בדיקה שנערכה על קרסולו של הגארד של הניקס גילתה שבר מאמץ שעלול להצריך ניתוח שיסיים לקרופורד את העונה מוקדם מהצפוי. "אני מאוד מאוכזב, באמת", אמר קרופורד אחרי שקיבל את תוצאות הבדיקה. "אתה אף פעם לא מצפה למשהו כזה, אני מניח שזה פשוט חלק מהחיים".

מוקדם יותר היום נודע כי רכז הלוס אנג'לס קליפרס, שון ליבינגסטון, גמר את העונה אחרי שפרק את הברך בניצחון הלילה (בין שני לשלישי) על שארלוט. ליבינסטון, שמעמיד ממוצעים 9.5 נקודות ו-5.2 אסיסטים, עלה לליי אפ במתפרצת, וברך שמאל שלו התמוטטה תחתיו ויצאה ממקומה. הוא נשכב על הפרקט ופרץ בזעקות שבר. קהל של יותר מ-18 אלף איש התבונן בדממה כיצד רופא הקבוצה מחזיר את הברך למקומה.

הוא עבר בדיקות רנטגן באולם, ונמצא כי אין לו שבר בברך, ואז הובהל הרכז לבית חולים בלוס אנג'לס. "אנחנו עדיין לא יודעים מה חומרת הפציעה, כי הוא עוד צריך לעבור MRI", אמר רופא הקבוצה".

ליבינגסטון נבחר רביעי בדראפט 2004, הישר מן התיכון, ולצד הפוטנציאל הגדול סבל מפציעות רבות מאז. לפני שנתיים הוא סבל מפציעה דומה בברך, אך חמורה פחות, והחמיץ 39 משחקים. הקליפרס סירבו מוקדם יותר העונה לשלוח אותו לפילדלפיה בחבילה שהייתה מביאה להם את אלן אייברסון. במשחקו האחרון הוא קלע 14 ומסר 14 אסיסטים. "אני אוהב את הילד הזה", אמר חברו לקבוצה קטינו מובלי. "קרה לו דבר קשה, וזה קשה גם לקבוצה ולאוהדים באולם. הוא בחור מיוחד".

חדשות נוספות:

* שאקיל אוניל חצה את סף 25 אלף הנקודות בקריירה בהפסד לניקס. הוא הקלע המוביל בין השחקנים הפעילים, ו-14 סך הכל אי פעם. הוא הסנטר השביעי צובר 25 אלף נקודות ו-10 אלפים ריבאונדים, ועומד בשורה אחת עם כל האחרים ברשימה: קארים עבדול ג'באר, קארל מאלון, ווילט צ'יימברליין, מוזס מאלון, אלווין הייז והאקים אולג'ואן.

* ספנסר היווד, שתבע את הליגה בשנות ה-70 כדי שיתאפשר לו לדלג על המכללות, קיבל אמש (שני) כבוד מסיאטל, שתלתה את גופייתו, מספר 24, על תקרת אולם הקי ארינה. היווד היה שמח על הטקס, אבל עצוב מכך שחברו דניס ג'ונסון, שגם הוא עטה את אותו מספר באותה העיר, לא יכול היה להיות איתו. העובדה המעניינת הייתה שחלק מהסיבות שהובילו לתליית גופייתו הייתה העובדה שכופף את ידה של ה-NBA לאפשר לתיכוניסטים להיבחר בדראפט, אופציה שבינתיים נאסרה על ידי הקומישינר דייויד שטרן, שכפה את המהלך על ארגון השחקנים.

* דאלאס מחזיקה במאזן 0:8 בחודש פברואר, ונותר לה רק משחק במינסוטה כדי לסיים אותו ללא הפסד. המאבס הם הקבוצה הראשונה אי פעם עם שלושה רצפים של 12 ניצחונות. קשה לדעת עד כמה זה רציני, אם בכלל, אבל דאלאס מדברים על אפשרות שרג'י מילר יעשה קאמבק ויצטרף למאבריקס, כדי לזכות באליפות שחמקה ממנו לכל אורך הקריירה. המאבס העבירו את אנתוני ג'ונסון לאטלנטה לפני הדדליין, ונותר להם מקום פנוי בסגל. מילר, קלעי השלשות מספר 1 בהיסטוריה של הליגה, פרש בסיום עונת 2004/5, וכיום מפרשן ברשת TNT.

* אנתוני פארקר נקע את הקרסול ודידה החוצה, 5 דקות לסיום הרבע השלישי. הוא סיים עם נקודה בודדת ב-11 דקות, אחרי שהחטיא את כל 5 הזריקות שלו מהשדה.

ה-NBA בשיתוף פעולה עם יוטיוב

אוהדי ה-NBA שרצו לראות תקצירים עד היום היו צריכים להיכנס לאתר ה-NBA, שם הממשק המסורבל והקישורים הבעייתיים העניקו לנו חוויה שלא תמיד הייתה חלקה. אבל מעכשיו תוכלו לקבל כל זאת ביוטיוב, כולל תכנים מאחורי הקלעים, שעד כה היו קיימים רק באתר הרשמי.

הליגה ואתר הווידאו השיקו ערוץ חדש באתר (קישור למטה), בו תוכלו גם להעלות קטעי וידאו שלכם, בהם אתם מציגים לראווה את יכולותיכם עם הכדור.

מה שכן, מעתה יהיה ל-NBA זכות להוריד כל תוכן NBA שאינו לרוחה, מה שאומר שמעתה ייתכן שלא נוכל לראות תגרות למיניהן לא רק באתר הרשמי, שם מצנזרים כל דבר שלא עומד בקנה אחד עם קו המפלגתי, והצנזורה תגיע גם ליוטיוב. למשל, התגרה בין שחקני הניקס לשחקני דנבר מהעונה לא קיבלה שום אזכור באתר ה-NBA, מלבד ציון העובדה שכל השחקנים הורחקו, ומעניין יהיה אם מעתה כך יהיו גם פני הדברים ביוטיוב, שעד לאחרונה היה אתר חופשי לחלוטין וחסר כל מחויבות מבחינת זכויות יוצרים וכדומה.

"אוהדי ה-NBA יוכלו לתקשר ביניהם ולחלוק את התשוקה שלהם למשחק", אמר הקומישינר דייויד שטרן. "הפופולריות של יוטיוב תסייע לנו להגיע לקהלים נוספים בדרכים ייחודיות".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully