וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: דו קרב בצהרי היום

19.1.2007 / 10:51

קווין דוראנט ומריו בוגאן הפציצו 37 נקודות כל אחד, אבל רק הסניור חייך בסיום כשאוקלהומה סטייט גברה על טקסס לאחר שלוש הארכות

עונת המכללות כבר דוהרת במלוא המרץ, וגם משחקי אמצע השבוע מספקים לנו דרמות למכביר. השבוע זכינו לקבל אולי את המשחק המותח ביותר עד כה העונה, ומירב תשומת הלב בו הופנתה לקרב האקדוחנים בין קווין דוראנט ומריו בוגאן.

אוקלהומה סטייט (12) - טקסס (21) 103:105 (אחרי שלוש הארכות)

בתחילת העונה שעברה ערך אדם מוריסון היכרות עם הציבור הרחב באמריקה, כשצלף 43 נקודות במשחק של גונזאגה מול מישיגן סטייט בטורניר במאווי במשחק שנמתח לשלוש הארכות. עבור קווין דוראנט, המשחק הזה יכול לעשות את אותו אפקט, רק למקרה שיש עדיין חובב כדורסל אמריקאי שלא מכיר את השם שלו. הפרשמן חסר הפחד של הלונגהורנס נתן עוד תצוגה מטורפת של 37 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל פגש מעברו השני של המגרש יריב עיקש לא פחות, בשם מריו בוגאן. הסיניור של הקאובויז לא התכוון לוותר לילד בקלות, וענה לו ב- 37 נקודות משלו, שלוו ב- 20 (!) כדורים חוזרים, כשהדובדבן שבקצפת מגיע 3.2 שניות לסיום ההארכה השלישית. בוגאן, שהחזיק עד אותו רגע במאזן של 6 מ- 37 מחוץ לקשת העונה, קבר את שלשת הניצחון שהותירה את דוראנט עם המחמאות, אבל גם עם ההפסד הרביעי של טקסס העונה. למרות ההפסד, הולכת וגוברת ההערכה בקרב הפרשנים על כך שבמידה וימשיך בקצב הזה עשוי דוראנט לטפס אפילו למקום הראשון בדראפט הקרוב, לפני גרג אודן.

קלמזון (19) - צפון קרוליינה (4) 77:55

שתי הקבוצות הגיעו למשחק מחוממות, הטייגרס אחרי הפסדם הראשון העונה במרילנד, והטאר הילס אחרי שהודחו מהמקום הראשון בדירוג בעקבות ההפסד לוירג'יניה טק. לפני המשחק שטף רוי וויליאמס את שחקניו הצעירים על התצוגה המבישה שלהם מול ההוקיס, ולקלמזון לא נותר הרבה מה לעשות מול החיה הפצועה מצ'אפל היל. הטייגרס הצליחו להישאר במשחק בעשר הדקות הראשונות, אבל אז נכנסו הגבוהים של התכולים לפעולה, כשברנדן רייט (17 נקודות) וטיילר הנסברו (16) הופכים את דקות הסיום לגארבג' טיים רשמי.

פיטסבורג (6) - קונטיקט 54:63

איזה קרב ענק זה היה בעונה שעברה, אבל השנה לא נשארה לג'ים קלהון הרבה תחמושת, והפנתרים ברחו במחצית השניה כל הדרך לניצחונם השביעי ברציפות. ארון גריי ניצל את העובדה שהאשים ת'אביט, הענק של יוקון, בילה חלק ניכר מהמשחק על הספסל בשל פציעה, וחגג עם 22 נקודות ו- 19 קרשים. רונלד ראמון הוסיף 17 מהספסל, ג'ף אדריאן סיים עם 13 למפסידים.

מעכשיו לא נגיד כלום, מבטיחים

אייר פורס שמרה על המסורת לפיה קבוצה קטנה וסימפטית שמקבלת מחמאה במדורינו הצנוע מתרסקת מיידית במשחק הבא שלה, ונכנעה 85:79 ליוטה. לוק נוויל וג'וני בריאנט הובילו את המנצחים עם 18 כל אחד, ג'ייקוב בורצ'י קלע 21 לפאלקונס. קבוצה חמה נוספת שהתקררה היא וירג'יניה טק, שירדה ממרומי האולימפוס של הניצחונות על דיוק וצפון קרוליינה ישירות למציאות של ההפסד 82:73 לפלורידה סטייט. אל ת'ורנטון, שמתחיל לפתוח עיניים להרבה מאוד סקאוטרים בשבועות האחרונים, קלע את כל 27 הנקודות שלו במחצית השניה והוסיף גם 13 ריבאונדים, בדרך לקטיעת רצף שלושת ההפסדים הרצופים של הסמינולס.

בביג 10 השיגה וויסקונסין את ניצחונה ה-14 ברציפות, 64:69 על פרדו, מייקל פלאוארס הוביל את הבאדג'רס עם 15. במשחק נוסף מחצה אוהיו סטייט את נורת'ווסטרן 41:73. גרג אודן הצטנע עם חמש נקודות, חברו מייקל קונלי קלע 17 ומסר 10 אסיסטים. התמוטטות השבוע שייכת לטנסי, שהצליחה לאבד יתרון של 14 נקודות בעשר הדקות האחרונות מול אובורן ולהפסיד 83:80, בין היתר בגלל שתי טכניות שחטף מאמן הוולונטירס, ברוס פרל, בדקת הסיום. מדורגת נוספת מה- SEC שספגה הפסד צורב היא אלבמה, שהובסה 94:73 על ידי ואנדרבילט. הקומאדורס ניצלו יום קליעה חלש להחריד של רוני סטיל (1 מ-11 מהשדה) ואלונזו ג'י (3 מ- 12) ונעזרו ב- 27 נקודות של שון פוסטר.

בגזרת שידורי סוף השבוע, נקבל מ- ESPN את המפגש בין צפון קרוליינה לג'ורג'יה טק (הלילה שבין שבת לראשון, 4:00), ואילו החברים הטובים מפוקס יפרגנו לנו שידור דחוי של המשחק האדיר בין UCLA ואריזונה (הלילה שבין ראשון לשני, 6:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully