וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות ירושלים ביול"ב מתחזקות

שגיא ניר

19.10.2006 / 11:36

אחרי שריצה עונש מאסר בשל ירי, הוצג לוני בקסטר כשחקן סיינה בשנתיים הבאות. ולדימיר ורמיינקו עובר לחימקי מוסקבה

אחרי שריצה עונש מאסר של חודשיים לאחר שפתח בירי בסמוך לבית הלבן, נחת לוני בקסטר באיטליה, והוצג במסיבת עיתונאים כשחקן מונטפסקי סיינה, יריבת הפועל ירושלים בגביע . חוזהו של השחקן יהיה לשנתיים הקרובות.

"אנחנו סומכים על רוח ההתחדשות שלו", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, פרדיננדו מינוצ'י, בתשובה לספקות לגבי השתלבותו של האסיר המשוחרר בקבוצה. בקסטר עצמו אמר: "זה מצב שאני לא רוצה לחשוב עליו יותר. כשאתה יוצא מחוויה כזו אתה מרגיש חדש. זו היסטוריה מבחינתי ואני כבר מסתכל קדימה".

בקסטר המשיך להתאמן בעת שהותו בכלא, ואף קיבל לידיו DVD בו הוצגו התרגילים של הקבוצה. הליגה האיטלקית כבר יצאה לדרך, והשחקן צפוי להיכנס לרוטציה לקראת חודש דצמבר. סיינה תשחק העונה ביול"ב קאפ, בבית 3, יחד עם הפועל ירושלים.

חימקי ממשיכה להתחזק

אחרי ההתפרקות של דינמו סנט פטרסבורג, היה צפוי שהסיפור הבא יהיה המעבר של כוכביה לקבוצות האירופיות השונות. לרוע מזלה של הפועל ירושלים, מי שעטה על השאריות היא יריבה אחרת שלה בבית 3, חימקי מוסקבה. הפורוורד ולדימיר ורמיינקו בחר לעשות את הדרך בעקבות חברו לקבוצה, קלי מקארתי, שעבר גם הוא לחימקי.

ורמיינקו (22, 208) סיים 40 משחקי ליגה בעונה שעברה עם מספרים של 11.8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. הבלארוסי שיחק לפני סנט פטרסבורג גם בסוז גומל וסראטוב הרוסיות. חימקי מוסקבה תשחק מול ירושלים במחזור הראשון של היול"ב קאפ, ב-31 באוקטובר.

* דינמו מוסקבה, שתשחק יחד עם אולימפיאקוס של פיני גרשון בבית א' של היורוליג, החתימה את אדי גיל (28, 1.83), שחקנה של אינדיאנה פייסרס בשתי העונות האחרונות. לגיל יש ברזומה מספר שנים ברחבי אירופה, והוא כבר הספיק לעבור ביוון, איטליה וספרד. הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו ביורוליג ביום חמישי נגד קלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully