וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קית' לנגפורד הפנה אצבע משולשת לאוהדי סיינה

הגארד עורר סערה, מילאנו תקפה את סיינה שהגיבה: "לא נקבל ממילאנו שיעורי נימוסין עם שחקן שמתנהג ככה". צפו בתמונות

בזמן שמכבי תל אביב ממתינה בחצי גמר הפלייאוף למנצחת בין ברק נתניה להפועל ירושלים, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, קית' לנגפורד, נמצא במרכזה של סערת פלייאוף משלו, באיטליה. לנגפורד, המשחק במילאנו, הגיע אתמול (שני) עם הקבוצה למשחק קריטי בסדרת רבע הגמר מול סיינה, ביתרון 2:3, כשניצחון היה מעלה את הקבוצה לחצי הגמר. אחרי משחק סוער תחת אווירה טעונה, ניצחה סיינה 72:66, וכפתה משחק שביעי במילאנו. אבל כאן רק מתחיל הסיפור.

שחקן ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. Salih Zeki Sayar, GettyImages
תגובה מכוערת. לנגפורד/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בסיום המשחק, פנה לנגפורד (שהיה חלש במשחק, וסיים רק עם 5 נקודות) אל הקהל של סיינה, שלטענתו קרא לעברו קריאות גזעניות, והפנה לעברם אצבע משולשת, מה שרק גרם לרוחות להתלהט עוד יותר. "אוקיי, האווירה חמה, כולנו יודעים את זה, אבל הקריאות הללו מבישות, והן צריכיות להיות אסורות", אמר הפורוורד, ניקולו מלי. "אני לא מבין איך נותנים להם לצעוק דברים כאלה באולם", אמר אלסנדרו ג'נטילה, "אני מקווה שהאוהדים שלנו יבינו עד כמה חשוב שהם יגיעו לעודד, ויחזרו מידה כנגד מידה לסיינה". נשיא מילאנו, ליביו פרולי, אף התבטא בחריפות כנגד הקהל של סיינה וציין כי במשחק השביעי, אוהדי סיינה יקבלו שיעור בהתנהגות מאוהדי מילאנו.

אלא שהיום החליטה סיינה להגיב על הדברים, ובכל הכוח. הקבוצה העבירה להתאחדות האיטלקית שלוש תמונות שמוכיחות כי לנגפורד הפנה אצבע משולשת לאוהדים, ושיחררה הודעה רשמית בה נכתב: "סיינה אינה מוכנה לקבל שיעורים בנימוסים ממילאנו, במיוחד בהתחשב בהתנהגות של אחד משחקניה שלובש את מדי הקבוצה". ההתאחדות האיטלקית קנסה את השחקן בעקבות התמונות ב-3,000 יורו, ובמילאנו עצמה הוחלט להשעות את לנגפורד בעקבות האירועים ליממה, אך הודיעו כי הוא יכול לשחק במשחק השביעי של הסדרה, שייערך מחר.

צפו בתמונות של לנגפורד מבצע תנועה מגונה לכיוון האוהדים

דניאל האקט, בובי בראון, שחקני סיינה בכדורסל. Wojciech Figurski, GettyImages
סדרה לוהטת. בראון והאקט/GettyImages, Wojciech Figurski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully