וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הפסידה בביתה לאוברדוריו 64:61

אחרי היכולת המצוינת נגד מכבי ת"א ביורוליג, הבלאנקוס שיחקו גרוע ונוצחו בביתם. ברצלונה הפסידה לגראן קנאריה 74:71

כנראה ששני הניצחונות של ריאל מדריד על מכבי תל אביב גרמו לבלאנקוס לירידת מתח רצינית, והבלאנקוס מרוכזים במשחק נגד הצהובים ביום שלישי (21:00, שידור ישיר בוואלה!). רק כך אפשר להסביר את היכולת הגרועה שהציגו שחקניו של פאבלו לאסו בהפסד הביתי 64:61 לאוברדוריו הצנועה במסגרת המחזור ה-29 בליגה הספרדית. גם ברצלונה לא התאוששה מהפסדה לפנאתינייוקס ונוצחה שוב בביתה, הפעם 74:71 מול גראן קנאריה.

רודי פרננדס שחקן נבחרת ספרד. petr david josek, AP
סל יפה, רק חבל שלא נחשב. פרננדס/AP, petr david josek

אוברדוריו, שדורגה במקום השמיני לפני המחזור, לא עמדה בפרץ וכבר בדקות הפתיחה נקלעה לפיגור 9:2 בדרך ל-19:10 בסוף הרבע הראשון. הבלאנקוס שלטו בקצב אך למרות זאת התקשו למצוא את הסל, איבדו כדורים והובילו רק 25:29 במחצית. ג'ייסי קארול וסרחיו יול ניסו לכפות על היריבה משחק מהיר, אולם אוברדוריו, בעזרת דקות טובות בהגנה, נשארה קרובה ופיגרה 41:38 בתום הרבע השלישי. עשר הדקות האחרונות היו צמודות ומותחות, ודקה לסיום נרשם שוויון 59:59. רודי פרננדס דייק פעמיים מהקו והעלה את ריאל ליתרון 2, אבל אוברדוריו חזרה ועלתה ל-61:64. ריאל יצאה להתקפה אחרונה בה רודי פרננדס קלע שלשה עם הבאזר, אבל היא הייתה לא חוקית, ולאחר שהשופטים בחנו את ההילוך החוזר הם קבעו שלא תהיה הארכה, והתוצאה נותרה בעינה: אוברדוריו ניצחה 61:64. פרננדס הוליך את קלעי ריאל עם 14 נקודות, קארול הוסיף 13 וניקולה מירוטיץ' 12. רובי האמל הוליך את האורחת עם 19 נקודות, בנג'מן דוור הוסיף 14.

גם ברצלונה מוצחה היום. הקטאלנים, שנקלעו למצוקה מול פנאתייקוס לאחר הפסדה הביתי ונפלו ל-1:1 בסדרה, אירחו בביתם את גראן קנאריה ורשמו הפסד עשירי העונה לאחר 74:71. ברצלונה הובילה במשך שלושה רבעים, אבל רבע רביעי אחרון של גראן קנאריה בו ניצחה 11:23 הובילו להפסד של המארחים. בראד אולסון קלע 15 לבארסה, נייתן ג'אווי הוסיף 12. בראד ניולי הצטיין בשורות האורחת עם 18.

בעקבות ההפסד מאזנה של ריאל עומד על 4:26, והיא הרחק מעל קאחה לבוראל (7:21) וברצלונה, שכאמור נוצחה אף היא (10:19).

אוחיון: "לא חושב שריאל טובה מאיתנו. ממש לא"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully