וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה לנעימי בהפסד טריומף מוסקבה לז'לגיריס

הישראלי התפוצץ עם 27 נקודות, כולל 7 מ-12 מהשלוש, אך הפסיד 80:76 לליטאים. שבע נקודות לטיוס בהפסד קאנטו

יובל נעימי ממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו, במדי קבוצתו החדשה, טריומף מוסקבה. לאחר שקלע 12 נקודות במשחק פתיחת העונה בליגה הרוסית מול חימקי, הגארד הישראלי התפוצץ היום (ראשון) במשחק השני בליגה המזרח אירופית, מול ז'לגיריס, עם 27 נקודות מצוינות, לצד שישה אסיסטים. הגארד לא הפסיק לצלוף מבחוץ, וסיים עם שבע שלשות מתוך 12 ניסיונות, מה שלא הספיק לקבוצתו, שהפסידה 76:80 לאחר הארכה.

ז'לגיריס, שנראתה טוב בפתיחת היורוליג והביסה 62:90 את צדביטה זאגרב, פתחה את המשחק בעצלתיים כשסרגיי קראסב הצעיר, בנו של שחקן העבר ואסילי, השאיר את הרוסים בתמונה. נעימי, שכמעט ולא נירד מהמגרש ושיחק 40 דקות, השווה ל-74:74 40 שניות לסיום, ואף החטיא שלשה בשניות הסיום, שיכלה להכריע את התוצאה לטובת הרוסים עוד לפני הארכה. הישראלי היה היחיד בשורות הרוסים שקלע בספרות כפולות, כשואלייב הוסיף תשע. קשישטוף לברינוביץ' קלע 20 לז'לגיריס וטרל דארדן הוסיף 16 ותשע ריבאונדים.

* אלכס טיוס וקאנטו קיבלו דז'ה וו לא נעים במיוחד, כשבדיוק כמו בסדרת רבע גמר הפלייאוף האיטלקי בעונה שעברה, הפסידו לססארי מסל בשנייה האחרונה של טראוויס דיינר, שקבע 64:65 לססארי בסיום. המתאזרח הישראלי סיים משחק בינוני עם שבע נקודות, שני ריבאונדים ושתי חסימות ב-19 דקות.

* ננו גינזבורג רשם ניצחון נוסף עם קבוצתו הצ'כית, נימבורק, שגברה 74:81 על לוקומוטיב קובאן הרוסית. זה הניצחון השני של יריבתה של הפועל ירושלים בשלב הבתים ביורוקאפ העונה במסגרת ליגת מזרח אירופה, כשלחובתה עומד גם הפסד אחד.

גם בליגה הצ'כית, אגב, מאזנה של נימבורק מושלם עם ארבעה ניצחונות וללא הפסדים. אדריאן אברמס להט עבור הצ'כים עם 25 נקודות ואילו פטר בנדה המקומי הותיק הוסיף 12 ותשעה ריבאונדים. שני האקסים של פנאתינייקוס, אלכס מאריץ' וניק קלאת'ייס, בלטו עם 16 נקודות כל אחד עבור הרוסים, כשהסנטר האוסטרלי הוסיף 14 ריבאונדים.

*עודד ברנדווין שיחק אף הוא היום, במדי קבוצתו הפולנית, סלופסק. הגארד שהגיע לסלופסק במהלך הקיץ לאחר שהצטיין בקטוביצה, קלע תשע נקודות באחוזים לא טובים בניצחון החוץ של הקבוצה על רוסה רדום, 86:96. הישראלי שיחק 30 דקות, וקלע שלוש מתוך 14 הזריקות שלקח מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully