וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורוליג: ננו גינזבורג ניהל משחק ביום כיפור

מאמן נימבורק עמד על הקווים ב-62:85 על אוסטנד, שגלש לכניסת הצום. אלכס טיוס הצטיין עם 18 נקודות בניצחון קאנטו

נימבורק של ננו גינזבורג ניצחה אמש (שלישי) בקלות 62:85 את אוסטנד הבלגית במוקדמות היורוליג ועלתה לפיינל פור העלייה לשלב הבתים. המשחק, שהתקיים באיטליה, נפתח ביום שלישי בשעה 18:00 שעון ישראל וגלש לכניסת הצום באיטליה. על פי בדיקת וואלה! ספורט, גינזבורג והצוות הישראלי שלו ניהלו את המשחק עד תומו.

המשחק בין נימבורק לאוסטנד היה צמוד עד לאמצע הרבע השלישי, כשבמחצית התוצאה עמדה על 43:44 לטובת הצ'כים. ריצת 2:17 של נימבורק בין סוף הרבע השלישי לפתיחת הרביעי העניקה לה את הניצחון, כשאדריאן אברמס מוביל את קלעי הקבוצה עם 15 נקודות, פטר בנדה הוסיף 14 נקודות, שישה ריבאונדים ושלוש חסימות.

בחצי הגמר ישחקו נימבורק וגינזבורג מול שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס וקאנטו, שמארחים את כל הטורניר. הפורוורד/סנטר, שהצטרף לקבוצה האיטלקית בקיץ ממכבי אשדוד, הצטיין בשורות קאנטו שניצחה 79:87 את אקדמיקה סופיה הבולגרית, כשהוא קולע 18 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה ומוסיף גם ארבעה ריבאונדים.

במשחק שנערך ביום רביעי, הביסה קאזאן את אולם הגרמנית 73:91. הרוסים נהנו מהצגה של טרל לידיי, שקבר חמש משש מחוץ לקשת, בדרך ל-21 נקודות. יאן וויוקאס הוסיף 18, בעוד מירה צ'טמן סיפק 15 וצ'אק אידסון מיודענו סיים עם שמונה, כשהוא מוסיף ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים לפני שיצא בחמש עבירות. ג'ון בריאנט ואלן ריי סיימו עם 17 לגרמנים, שהולכים ליורוקאפ, בעוד קאזאן תפגוש מחר לה מאן הצרפתית, שגברה 55:61 על בי סי דונייצק מאוקראינה.

טורניר מוקדמות היורוליג מתקיים במתכונת של נוקאאוט, כששמונה קבוצות נלחמות על הכרטיס האחרון למפעל וכדי לזכות בו צריך לנצח שלוש יריבות. חצאי הגמר ייערכו ביום חמישי והגמר על הכרטיס לשלב הבתים ישוחק ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully