וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודחה מהפלייאוף הספרדי

הבלאנקוס הפסידו לבילבאו הסנסציונית 80:72 ו-3:1 בסדרת חצי הגמר. בגרמניה: מולי קצורין ואלבה ברלין בגמר הפלייאוף

ריאל מדריד סיימה הערב (חמישי) את העונה שלה אחרי הפסד חוץ 80:72 לבילבאו שקבע 1:3 לבאסקים בסדרת הטוב מחמישה. הקבוצה של המאמן פוטיס קאציקאריס סיימה את העונה במקום השישי - הגבוה ביותר שלה אי פעם - אבל לא הסתפקה בכך והדיחה את ולנסיה ברבע הגמר וכעת את הבלאנקוס. בגמר היא תפגוש כמובן את ברצלונה, שגברה על קאחה ויטוריה 0:3 בסדרה המקבילה.

המשחק היה צמוד למן הפתיחה, כשהפער הגדול ביותר היה שייך לריאל - 32:39 - אבל גם הוא נמחק במהרה. האורחת מעיר הבירה עוד הוליכה 66:70 לקראת הסיום, אבל אז קפאה. בילבאו ניצלה את זה כדי לקלוע 8 נקודות רצופות ללא מענה, ביצעה מהפך מרשים והדיחה את עמנואלה מולין ושחקניו.

לקבוצה הבאסקית שהוקמה בשנת 2000 ועלתה לליגה הבכירה ב2004, זו תהיה הופעה ראשונה בתולדותיה בגמר הפלייאוף הספרדי. ארון ג'קסון הוליך אותה עם 17 נקודות, אלכס מומברו קלע 15 ומרקו באניץ' הוסיף 12. אנטה טומיץ' היה הקלע הבולט של ריאל עם 17 נקודות וסרחיו יול תרם 13.

קצורין מתקרב לתואר

בגרמניה: אלבה ברלין של המאמן מולי קצורין, ניצחה (חמישי) 68:87 את פרנקפורט סקייליינרס במשחק החמישי בסדרת חצי הגמר ועלתה לסדרת הגמר, שם תשחק נגד באמברג. כזכור, קצורין הגיע לאלבה בינואר השנה, אחרי שהחליף את לוקה פאביצ'ביץ'.

אלבה שיחקה מצוין מהפתיחה, ובתום הרבע הראשון כבר הובילה בתוצאה של 13:26, מה שסגר למעשה את המשחק. האליפות האחרונה אותה לקחה אלבה הייתה בעונת 2007/08, וזו גם הייתה הפעם האחרונה בה שיחקה הקבוצה בסדרת הגמר, אז ניצחה את טלקום בסקט בון 1:3. את העונה הרגילה סיימה אלבה במקום השלישי, ואילו באמברג, שניצחה בסדרת חצי הגמר השני את ארטלנד דרגונס, סיימה בראש טבלת הבונדסליגה.

בשורותיה של אלבה הצטיינו יאסין אידביחי שקלע 16 נקודות ולקח 9 ריבאונדים ב-27 דקות, ודרק אלן שקלע 15 ב-75 אחוז מהשדה. בשורות המפסידים הצטיין קוואנטז רוברטסון עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully