וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון ראשון לחזירים

המשחק בין אסטודיאנטס לגראן קנריה נדחה בגלל שחלק משחקני אסטודיאנטס חלו בשפעת החזירים. ברצלונה הביסה

במוקד המחזור השני בספרד הערב (רביעי) עמד המפגש בין ברצלונה לולנסיה, אבל דווקא משחק אחר הוא זה שמשך את מלוא תשומת הלב, וכל זה מבלי ששוחק כלל. במקור היתה אמורה לפגוש אסטודיאנטס את גראן קנריה, אבל מוקדם למשחק ביטל איגוד הכדורסל הספרדי את המשחק, בגלל שמספר שחקנים מאסטודיאנטס אובחנו כחולים בשפעת החזירים. "בעקבות אבחון ודאי של המחלה, האיגוד החליט לדחות את המשחק", נאמר בהודעה מסודרת מטעם איגוד הכדורסל.

במשחק שדווקא כן התקיים, הביסה ברצלונה את ולנסיה 63:87, וממשיכה להראות שהיא בכושר מצויין בפתיחת העונה. ולנסיה לא היתה בתמונה כבר מההתחלה, כשקלעה רק 9 נקודות ברבע הראשון, ואיפשרה לברצלונה להוליך ב-13 הפרש. הרבע השלישי היה עוד גרוע יותר, והוא הסתיים ב-8:23 למארחים, שניצחו בקלילות את המשחק. חואן קרלוס נבארו היה מעל כולם, כשסיים עם 24 נקודות ב-6 מ-6 מחוץ לקשת (!). רוג'ר גרימאו ופראן ואסקז סיימו עם 14 כל אחד. הרוול מרשל הוליך את קלעי ולנסיה עם 17.

גם ריאל מדריד השיגה את ניצחונה השני העונה, אלא שעבורה זה כבר הרבה יותר קשה. המדרידאים אירחו את לאגון, והוליכו ב-9 הפרש במחצית, אבל רבע רביעי גדול של האורחים החזיר אותם למשחק, אלא שלצערם זה לא הספיק בשביל להשיג ניצחון נגד מסינה וחבריו. פאבלו פריג'יוני הוליך את קלעי ריאל עם 20, בעוד חורחה גרבאחוסה קלע 15, ולואיס בולוק הוסיף 13. ללאגון: אנדי פנקו 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully