וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור מזרחי חתמה באנדה רמה"ש

17.8.2006 / 20:00

אחרי עונה בגוסיפץ' הקרואטית, איתה זכתה באליפות, חזרה השחקנית בת ה-36 לישראל. אוסטפלד: "היא תתרום במנהיגות ובניסיון"

לימור מזרחי, 36, 1.72 מ', הכדורסלנית הבינלאומית הוותיקה של ישראל, תשחק בעונה הקרובה במדי אנדה רמת השרון, מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל. חוזה בין הצדדים נחתם היום (חמישי) אחר הצהריים.

מזרחי שיחקה באנדה רמת שרון בעונת 2002/3, בה זכתה הקבוצה באליפות ובגביע. אשתקד הובילה את גוסיפץ' הקרואטית לזכייה באליפות קרואטיה עם ממוצע של 14.2 נקודות למשחק, 5.8 אסיסטים למשחק ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

מזרחי, שהיתה שנים רבות קפטן נבחרת ישראל, שיחקה במהלך הקריירה שלה באיסלנד ובקבוצה הפולנית גדיניה, עמה הגיעה לפיינל פור של היורוליג לנשים. כמו כן שיחקה בליגה החצי מקצוענית לנשים בארה"ב ה- ABL בקבוצת ניו אינגלנד בליזארד.

עם חתימת החוזה אמרה אורנה אוסטפלד, מאמנת אנדה רמת השרון: "אני שמחה מאד שלימור חוזרת לאנדה רמת השרון. היא מגיעה אלינו אחרי עונה מוצלחת מאד בגוספיץ' הקרואטית, ואני בטוחה שהיא תתרום לקבוצה רבות מהמנהיגות שלה, מהנסיון שלה ומהכדורסל האיכותי שלה".

לימור מזרחי, הנמצאת בחופשה בארה"ב, אמרה בשיחת טלפון: "היו לי הקיץ לבטים רבים אם להמשיך לשחק כדורסל או לא, ואם להמשיך בארץ או בחו"ל. ברגע שאנדה רמת השרון הפכה להיות אופציה עבורי, קיבלתי החלטה כיוון שעומד בפני אתגר גדול, ואני שמחה לחזור ולשחק בארץ. אין ספק שמדובר בקבוצה הכי איכותית בישראל, ובמועדון הכי מקצועני בארץ ואחזור עם מלוא האנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully