וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: הישראליות יישבתו במחזור הראשון

30.10.2011 / 12:21

ארגון השחקניות הודיע: "יש בעיה להתחיל את הליגה בפורמט שאנחנו לא רוצות בו". איגוד הכדורסל: "הליגה תיפתח כסדרה"

ארגון שחקניות ליגת העל קיים הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת בו הוא הכריז על השבתת משחקי ליגת העל לנשים, שהיו אמורים להיפתח מחר. בחודשיים האחרונים מנהלות השחקניות מאבק נגד איגוד הכדורסל שהחליט להעלות את מספר הזרות שיכולות לשחק בו זמנית על המגרש לארבע, מה שאמור לגרום לצמצום משמעותי בדקות המשחק של הישראליות. כתוצאה מההשבתה יוכלו מחר הקבוצות להשתמש רק בשחקניות הזרות, שחקניות המשרתות בצבא ושחקניות נוער, על אף טענת ארגון השחקנים כי הדבר לא חוקי.

שחקנית אליצור מכבי נתניה, ליעד סואץ קרני, אמרה: "לא רצינו שהיום הזה יגיע, אבל לצערנו זה קרה. אם לא תהיה התקדמות במו"מ, נשבית את המחזור הראשון בליגת העל לנשים. יש בעיה להתחיל את הליגה בפורמט מסוים שאנחנו לא רוצות בו. מבחינת הבנות לשחק עם ארבע זרות שווה את הסיכון של הפגיעה בליגה".

שחקנית אליצור רמלה, שי דורון, הוסיפה: "אנחנו מייצגות את השחקניות שרוצות להיות חלק מליגה ישראלית, והתמונה יותר רחבה ממה שאתם רואים. לי חשוב העתיד של הליגה הזאת. במצב של היום לשחקניות הישראליות לא יהיה להם לאן לשאוף חוץ מלתת מגבת לזרות. הליגה היא ליגה ישראלית, אבל העתיד פה נראה מאוד שחור ושחקניות יפרשו".

מיכל אפשטיין ממכבי רמת חן, אמרה: "זה מאבק של כל השחקניות הישראליות במדינת ישראל מול הפרת ההסכם. לצערנו חלק מהשחקניות נאלצו להתמודד מול איומים כמו זריקה של שחקניות מהאולם או נעילה של שחקניות בחדר ההלבשה. זה מבזה, זה משפיל וזה בטוח לא מקצועי. אנחנו בסך הכל רוצות לשחק כדורסל ושהליגה תתקיים כרגיל, ולצערי חלק מהאנשים לקחו את זה צעד אחד יותר מדי".

איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה נותרו בעמדתם והוציאו הודעה לפיה הליגה תיפתח כסדרה עם חמשת המשחקים הבאים:

19:00: אליצור רמלה - הפועל פתח תקוה
19:00: הפועל ראשון לציון - מכבי אשדוד
19:00: מכבי רעננה/הרצליה - אליצור נתניה
19:00: הפועל תל אביב - אליצור חולון
19:30: א.ס. רמת השרון – מ.כ. הבקעה (שידור ישיר בערוץ ONE)

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully