וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון זכתה בגביע המדינה בכדורסל נשים

צפו בקבוצתה של אוסטפלד זוכה בתואר לראשונה מאז 2006, אחרי ניצחון 65:69 על אליצור רמלה בגמר, ומניפה את הגביע

תאגיד כאן

באדיבות הערוץ הראשון
www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

כבר מתחילת העונה היה ברור שלעונה הזאת, אלקטרה רמת השרון הגיעה. הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שזכתה באליפות בעונה שעברה, חזרה לתת הופעות העונה שאותתו כי השליטה שלה בכדורסל הנשים עשויה לשוב. הערב (שני) זכתה רמת השרון בתואר הראשון שלה העונה, כשניצחה 65:69 את אליצור רמלה בגמר גביע המדינה לנשים, ואיפשרה למירב דורי להניף גביע ראשון בקריירה, אך גם אוסטפלד יודעת היטב שפשוט זה לא היה, ואלמלא ריכוז בדקות הסיום, הרי שהתואר בו לא זכו שחקניותיה מאז 2006, לא היה מגיע לידיהן. ברמלה יכולים להיות מאוכזבים מאוד, במיוחד מאחר והקבוצה שוב עשתה קאמבק, בדיוק כמו בחצי הגמר מול נתניה, כשהפעם שבה מפיגור 17 ברבע השלישי, אבל לקראת הסיום נגמר האוויר לשחקניותיו של רועי אייזנבג, והן נאלצו לראות את היריבה השנואה שלהם חוגגת את הזכייה.

המשחק נפתח בגישושים, כשאמברוסיה אנדרסון מנצלת סגירה לא טובה לריבאונד של הרמלאיות, ומצעידה את רמת השרון ליתרון 4:9. מהצד השני, פלנט פירסון לא נתנה ליריבה לברוח ועם סדרת סלים צימקה ל-11:10. אלא שסם ורמת השרון המשיכו לרוץ, בעוד פירסון החלה להתקשות בתוך הצבע, ושחקניותיה של אורנה אוסטפלד הצליחו לפתוח פער לקראת סיום הרבע הראשון, והוליכו 14:23.

רמלה עלתה טוב יותר אל הרבע השני, ושלשה של שמרית גיגי השלימה ריצה מוצלחת, בדרך לפיגור 4 בלבד. שתי הקבוצות התקשו למצוא את עצמן בהתקפה באותן דקות, אבל לויצקי ואהרונוב המשיכו לעשות בעיות להגנת רמלה, והיתרון תפח ל-7. רמלה התעוררה לקראת המחצית, ומתפרצת טובה שלה הורידה לנקודה בלבד, אבל שלשה של לויצקי וג'אמפ מוצלח של דורי הורידה את רמת השרון עם יתרון 32:38 בסיום המחצית הראשונה.

הבלבול של רמלה נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כששחקניותיו של רועי אייזנברג לא השכילו למצוא את הטבעת, ומן העבר השני, לא ראו פעם אחר פעם את מירב דורי, שהענישה עם 5 נקודות רצופות, בדרך ליתרון 32:45. למרות היכולת הנהדרת של קפטנית רמת השרון, ברמלה לא למדו, וחטפו עוד שלשה מדורי, והפער עלה ל-17. אייזנברג הכניס את הקפטנית שלו, אינה גורביץ', שהגיבה בהרבה אנרגיה ונקודות, ורמלה עם גג נהדר של ג'קסון וסיום מן העבר השני במתפרצת הורידה את הפיגור ל-6 בלבד, 52:46 בסוף השלישי.

גיגי המשיכה את המומנטום של רמלה בפתיחת הרבע האחרון, ושלשה של פירסון קבעת ריצת 2:18 של שחקניותיו של אייזנברג, ופיגור נקודה בלבד. סאם עוד עשתה את זה 6, אבל דקות נהדרות של קווין כפו שיוויון 62:62. רמת השרון סוף סוף נרגעה והחלה ללכת פנימה אל ווהן, ונקודות מהקו של סלווין קבעו יתרון 6, 2 דקות לסיום. לאוסון עוד החזירה עם שלשה גדולה, 50 שניות לסיום, אבל זה לא הספיק, ורמת השרון חגגה את התואר הראשון לעונה.

קלעו לרמת השרון: אמבורסיה אנדרסון 18, מירב דורי 14, שרי סאם 11, קיה ווהן 10, קטיה לויצקי ויעל אהרונוב 7 נקודות כ"א, לייני סלווין 2. לרמלה: אדוויג לוסון ווייד 17, פלנט פירסון ונוואל קווין 16 נקודות כ"א, דיאנה ג'קסון ושמרית גיגי 7 נקודות כ"א, אינה גורביץ' 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully