וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון זכתה באליפות אחרי 53:61 על אליצור רמלה

אחרי שלא זכתה באליפות מאז 2003, הניפה רמת השרון את הצלחת, עם ניצחון גדול על אליצור רמלה 53:61 ו-1:3 בסדרה. פרקינס הצטיינה

לרגע הזה חיכו ברמת השרון מאז 2003. זה היה הרגע בו איבדה קבוצתה של אורנה אוסטפלד את אחיזתה הבלעדית בתואר האליפות בליגת הנשים, ולא חלקה אותו עם אף קבוצה, אלא שאז הגיעו עונות שחונות, בהן הצטיינה הקבוצה באירופה, אך כשלה פעם אחר פעם בסדרות הגמר. העונה כבר היה ברור שזה ייגמר אחרת, כשרמת השרון דורסת כל יריבה שנתקלה בדרכה, לרוב אף בהפרשים גבוהים במיוחד, והערב (ראשון) היא גמרה את העבודה עם ניצחון 53:61, ו-1:3 בסדרה מול יריבתה המרה, אליצור רמלה.

בדיוק כמו במשחק הקודם, רמלה פתחה טוב, אבל התעוררות של רמת השרון הובילה אותה למשחק הריצה הכל כך מוכר שלה, שהוביל אותה ליתרון 5. בדיוק כמו במשחק הקודם, הרבע השני של רמלה היה קטסטרופלי, ושחקניותיה של אוסטפלד כבר עלו ליתרון 11. אלא שרבע מזעזע, שייכנס לספרי ההיסטוריה של רמת השרון, בו קלעו האורחות 3 נקודות בלבד, איפשרו לרמלה לחזור למשחק וליטול את היתרון. אלא שאז הופיעה ג'יה פרקינס, אותה פרקינס שהובילה את רמת השרון כל העונה, והציגה את הווינריות המפורסמת שלה. הגארדית צלפה סל במאני טיים, והובילה את קבוצתה לאליפות מאושרת במיוחד.

מהלך המשחק

רמת השרון פתחה בחמישייה עם לייני סלווין, ג'יה פרקינס, טטיאנה טרוינה, ליעד סואץ קרני ואבוני הופמן.

ברמלה עלו שרי סם, תמרה מור, קטיה לויצקי, אינה גורביץ' ואולגה אוגורקדיניקובה.

קטיה לויצקי פתחה טוב עבור רמלה שעלתה ל-0:4 מהיר, אבל שחכה לשמור על ג'יה פרקינס שמיד עלתה על הלוח, וביחד עם שלשה של טרוינה עלו האורחות ל-4:5. רמלה ענתה עם תמרה מור והרבה מלחמה בהגנה, שהובילו אותה לחטיפות וליתרון 8:11. טרוינה ופרקינס המשיכו להעניש את הגנת רמלה מבחוץ והעבירו את היתרון לרמת השרון. אורן צימקה את הפער ל-3, אבל נעמי קולודני בג'אמם מצויין, 2 שניות לפני סיום הרבע הורידה את רמת השרון ביתרון 18:23 בסיום הראשון.

טטיאנה טרוינה פתחה מצויין את הרבע השני והמשיכה את המומנטום של האורחות, שביחד עם נקודות של קולודני עלו ליתרון 9. בדיוק כמו במשחק הקודם, רמלה החלה לקפוא בהתקפה ורמת השרון ניצלה זאת עד תום, כשעוד התקפה נהדרת שלהן הסתיימה בנקודות של הופמן, שהעלתה ל-18:29, כשרמלה עדיין לא קולעת נקודה ברבע. אינה גורביץ' שברה את הבצורת שארכה 4:30 דקות בג'אמפ מחצי מרחק. תמרה מור כבר צימקה ל-7, אבל פרקינס שוב הענישה וסל ועבירה על קיטיזינה העלו את האורחות ל-22:36. תמר מור וקטיה לויצקי צימקו את הפער עד ל-37:27 לזכות האורחות.

מור הורידה את ההפרש ל-8 בפתיחת המחצית השניה, והפעם הגיע תורן של שחקניות רמת השרון לאבד את הראש בהתקפה. האדומות לא הצליחו לעצור את היריבות שלהן מול העבר השני, שצימקו את הפער עד ל-40:35. האורחות המשיכו לחפש את מזלן פעם אחר פעם מבחוץ ללא הצלחה, בעוד וובארה בשלשה גדולה השוותה את התוצאה, 40:40. רמת השרון המשיכה בבצורת, ושרי סאם ניצלה זאת, ובסל ועבירה העבירה את היתרון למארחות. סלווין עוד הצליחה להגיע ללייאפ קליל עם הבאזר, אבל החטיאה גם אותו, ורמת השרון ירדה עם 3 נקודות בלבד ברבע, ובפיגור 43:40.

ג'יה פרקינס החזירה קצת צבע ללחייה של אוסטפלד בפתיחת הרבע האחרון כקלעה 4 נקודות רצופות שהחזירו את היתרון לרמת השרון. שרי סאם קלעה מחצי מרחק , אבל הריצה של רמת השרון נמשכה, וטרוינה העלתה ל-45:48. המשחק נהיה מפוזר, אבל אז הופיעה אחת, ג'יה פרקינס. הגארדית של רמת השרון היתה חלשה לאורך כל המשחק, אבל שני מהלכים נהדרים שלה, כולל ג'אמפ נהדר קבע 53:58 לרמת השרון, ומשם כבר רמלה לא הצליחה לחזור.

סטטיסטיקה

קלעו לרמת השרון: ג'יפה פרקינס 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, טטיאנה טרוינה 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, אליזבטה קיטיזינה 11, אבוני הופמן 9 ו-9 ריבאונדים, נעמי קולודני 6, לייני סלווין 4 ו-4 ריבאונדים.

קלעו לאליצור רמלה: תמרה מור 12 ו-4 ריבאונדים, אולנה אוגורודניקובה 10 נקודות ו-11 ריבאונדים, קטיה לויצקי 9 ו-8 ריבאונדים, שרי סאם ואביולה ואברה 7 כל אחת, אינה גורביץ' 6, אורטל אורן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully