וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש הביסה את רמלה 66:96 ועלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

אחרי שלא זכתה באליפות מאז 2003, התקרבה רמה”ש אחרי 66:96 על רמלה ו-1:2 בסדרה, תודות למשחק ענק של ג’יה פרקינס ולייני סלווין

רגע לפני שעלו אל הפרקט, אסף אליו אלי רבי את השחקניות שלו, והראה להן את הלוח המחיק, עליו היה משורטט שם אחד, ועליו איקס גדול ושחור. השם הזה היה "ג'יה", והכוונה היתה לג'יה פרקינס, הכוכבת של רמת השרון. רבי ידע על מה הוא מדבר, והערב (חמישי) הוא חש על בשרו היטב את כוחה של פרקינס, שקלעה 19 נקודות (17 מהן במחצית הראשונה) ובעיקר סחפה את קבוצתה לניצחון ענק, 66:96 על אליצור רמלה, ויתרון 1:2 בסדרת הגמר. מעל לניצחון עצמו, הרי שהיתרון והצורה בה הובסה רמלה עלולה להשפיע על המשחק הרביעי, שייערך ביום ראשון. אם קבוצתו של רבי לא תצליח להרים את עצמה עד אז, פרקינס, אוסטפלד וטרוינה יגזרו את הרשתות באולם של רמלה, דבר שהאוהדים המקומיים בוודאי מסמנים לעצמם כסיוט הגדול ביותר.

דווקא רמלה היתה זו שפתחה עם הרבה אנרגיה ועלתה ליתרון מוקדם, אבל ברמת השרון לא נבהלו, וירדו עם יתרון 7 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה כולו של ג'יה פרקינס שהיתה פשוט בלתי ניתנת לעצירה, והורידה את קבוצתה ביתרון 14 במחצית. אלא שאם במשחק הקודם הצליחה רמלה להתגבר על פיגור 14 במחצית בדרך לניצחון, הרי שהפעם טסו המארחות ל-15:30 ברבע השלישי, בעיקר תודות לתצוגה נהדרת של לייני סלווין והפכו את הרבע האחרון למלחמה נואשה של הרמלאיות על כבודן, שככל הנראה יהיה המצרך המבוקש ביותר לקראת משחק מספר 4 בסדרה.

מהלך המשחק

רמת השרון פתחה בחמישייה עם לייני סלווין, ג'יה פרקינס, טטיאנה טרוינה, ליעד סואץ קרני ואבוני הופמן.

ברמלה עלו שרי סם, תמרה מור, קטיה לויצקי, אינה גורביץ' ואולגה אוגורקדיניקובה.

רמלה פתחה מצויין עם שלשה גדולה של קטיה לויצקי ונקודות בצבע של תמרה מור כדי לעלות ליתרון מהיר של 0:5, אבל פרקינס העלתה את המארחות על הלוח, ושלשה של סואץ צימקה ל-5:7. טרוינה קלעה מחצי מרחק, ופרקינס בחטיפה נהדרת יחד עם סלווין העלו את רמת השרון ליתרון 9:13. וובארה צימקה שוב ל-2, אבל שלשה של טרוינה וסל ועבירה מעולם אחר של ג'יה פרקינס העלו את המארחות ל-13:21. רמלה שוב התקרבה, אבל סל ועבירה של פרקינס הורידו את המארחות עם יתרון 17:24 בסיום הרבע הראשון.

רבי צייר בפתיחת המשחק על הלוח כי הדבר היחידי שצריכות לעשות שחקניותיו זה לעצור את ג'יה פרקינס, אבל עם פתיחת הרבע השני הגארדית המשיכה להתעלל, כשקלעה 5 נקודות כולל עוד סל ועבירה נהדר, שהעלה ליתרון 17:29. רמלה הגיבה בריצת 0:9 בראשות לויצקי ,ונקודות של אוגורקדיניקובה צימקו את הפיגור ל-2 בלבד. אלא שזה רק העיר את רמת השרון לחיים והיא הגיבה בריצת 2:11, בדרך ליתרון 9. טרוינה השיגה סל ועבירה, ונקודה מהקו של סלווין הורידה את רמת השרון ביתרון 35:49, אותה תוצאת מחצית שהיתה במשחק הקודם.

שחקניותיה של אוסטפלד המשיכו את הקצב הנהדר גם ברבע השלישי, כשעלו עם ריצת 0:8, בדרך ליתרון 21 נקודות. לויצקי סוף סוף מצאה נקודות, אבל דורי השיבה בשלשה משלה שהעלתה ל-39:64. דווקא אז הצליחה שרי סאם לרשום נקודות ראשונות, ומיד צירפה אליהן שלשה, שצימקה ל-20 הפרש. אלא שההגנה של רמלה עדיין לא תקפדה והיא חטפה שתי שלשות מדורי וסלווין, שהעלו ל-49:73. רמלה נראתה אבודה לגמרי באותן דקות, והצליחה לאבד גם את הכדור האחרון, אותו חטפה סלווין וסיימה בלייאפ קליל בדרך ל-50:79 בסיום השלישי.

אם היה נדמה שרמת השרון עוד תוריד את הרגל מהגז ברבע האחרון, הרי שריצת 0:8 של המארחות ביטלה את האפשרות הזו, ורמת השרון הוליכה בפער מדהים של 37 הפרש. סאם שוב מצאה את הטבעת, ועוד הורידה ל-29 "בלבד", אבל אפילו כהן שנכנסה כמחליפה ברמת השרון צלפה שלשה, והעלתה ל-59:90, ועד לסיום המשיכו שחקניותיה של אוסטפלד להתעלל ברמלה, כשהמאמנית אף נוזפת בשחקניותיה בפסק הזמן שלא יוותרו על אף כדור. עם גישה כזאתי, האליפות קרובה מתמיד.

סטטיסטיקה

קלעו לרמת השרון: לייני סלווין 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יה פרקינס 19, מירב דורי וטטיאנה טרוינה (6 ריבאונדים, 3 אסיסטים) 14 כל אחת, אליזבטה קיטיזינה 10 ו-7 ריבאונדים, אילת כהן ואבוני הופמן 6 כל אחת, ליעד סואץ קרני 3, נעמי קולודני 2.

קלעו רמלה: קטיה לויצקי 16 ו-6 ריבאונדים, אביולה וואברה 12, אורטל אורן ושרי סאם 9 כל אחת, תמרה מור 8, אולנה אוגורודניקובה 7 ו-5 ריבאונדים, שני אברהם 3, אינה גורביץ' וענת גולדברג 1 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully