וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: דרבי השרון הוכרע אחרי הבאזר

המוליכה בנות השרון גברה 66:68 על רמת השרון, בזכות סל לא חוקי של המצטרפת הטרייה שארי סאם לאחר תום הזמן. ניצחונות גם לרמלה ורמת חן

לאחר פגרה ארוכה, שבה ליגת העל לנשים לפעילות מלאה הערב (חמישי) עם משחקי המחזור ה-11. המשחק המרכזי הפגיש את בנות השרון עם אלקטרה רמת השרון, והמארחת יצאה עם ידה על העליונה ושמרה על מקומה הראשון, בזכות סל ניצחון של שארי סאם שנקלע אחרי הבאזר וקבע 66:68 דרמטי.

עוד קודם הביסה רמת חן את הפועל תל אביב החלשה 42:91 ונותרה צמודה לבנות השרון בפסגה, כמו גם אליצור רמלה, שניצחה 62:73 את אליצור חולון. מכבי אשדוד חזרה לאולם הביתי וניצחה 73:91 את בני יהודה. בתחתית, פיספסה תל כביר הזדמנות לניצחון ליגה ראשון, עם הפסד ביתי 100:96 מול אליצור נתניה.

בנות השרון - אלקטרה רמת השרון 66:68

לפני פחות מחודש הדיחה הקבוצה של אורנה אוסטפלד את בנות השרון מחצי גמר הגביע בזכות ניצחון של נקודה, והערב הגיעה המארחת על מנת לתת את התגובה בליגה. רמת השרון ביצעה שינויים בפגרה, כשהמשמעותי ביניהם היה שובה של לייני סלווין לקבוצה. סלווין לא שיחקה הערב, ובלעדיה חוותה רמת השרון טראומה לא קטנה.

משחק שהיה צמוד לאורך כל הדרך, הגיע לשניות הסיום עם שיוויון 66:66. רמת השרון החזיקה בכדור אך איבדה אותו, וכאן יצאה שארי סאם, הזרה שהצטרפה לבנות השרון בפגרה, למירוץ מחוף לחוף נגד השעון. סאם הצליחה לקלוע סל מדהים ולנצח את המשחק בצורה דרמטית, אולם לרמת השרון יש זכות מלאה לחוש מקופחת, מאחר והכדור יצא מידיה של סאם כמה עשיריות שנייה לאחר הבאזר. סאם הובילה את בנות השרון עם 15 נקודות, כשבצד השני הייתה זו ג'יה פרקינס שבלטה עם 25.

מאמן בנות השרון, שיקי פלאח, אמר בסיום: "בפעם האחרונה שהתעסקתי עם החלטות שיפוט אחרונות זה עלה לי בקנס של 750 שקלים, אז אני מוותר. לא הגענו מוכנים לאיזורית וזה תקע לנו את המשחק. שארי סאם היא שחקנית מנוסה שעוד יכולה לתרום לנו הרבה בעתיד".

קפטנית רמת השרון, ליעד סואץ: "חבל לי על ההחלטה. אני מאוד מאוכזבת, אבל היינו צריכות לשמור על הכדור ולהכריע את המשחק בעצמנו. לא ברור לי איך היא חצתה את כל המגרש בשתי שניות".

הפועל תל אביב - מכבי רמת חן 91:42

האדומות מהתחתית ויתרו על שתי הזרות המובילות שלהן, אלכס אנדרסון וטיירי ווילסון, כך שהתוצאה המצביעה על קריסה טוטאלית בהחלט מובנת. מול רמת חן של עדני דגן זה לא היה כוחות. מחזיקת הגביע, גם ללא שי דורון שטרם קיבלה את השחרור מבשיקטאש, התעללה ביריבתה וכבר במחצית הוליכה ב-27 נקודות יתרון, בדרך לערב קליל וניצחון תשיעי בליגה. מיכל אפשטיין הוליכה את קלעיות רמת חן עם 17, כשאחריה עוד חמש שחקניות במספרים כפולים. דיימונד רוג'רס (24) הייתה היחידה בתל אביב שעוד ניסתה לעשות משהו, כשהבאה אחריה, שחר אלתרמן, תורמת רק 6 נקודות.

אליצור חולון - אליצור רמלה 73:62

מוליכת הטבלה הגיעה למשחק בחולון עם סגל שונה לחלוטין מזה איתו יצאה לפגרה. עם שתי השחקניות החדשות, אביולה וובארה ומטלייה בלווין הצליחה הקבוצה של אלי רבי להשיג ניצחון חוץ. קטיה לויצקי הייתה הבולטת בשורות רמלה, עם 21 נקודות כשבלווין תורמת 14 ו-וובארה רק 8. ווקר, עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, החזיקה את חולון במחרק סביר ברוב שלבי המשחק.

מכבי אשדוד - בני יהודה 73:91

הפתעת הסיבוב חזרה למגרשה הביתי אחרי תקופת המלחמה הלחוצה, ועם המצטרפת החדשה ג'ניפר פליישר השיגה ניצחון שמיני העונה. השחקניות של דליה בושינסקי אמנם נקלעו לפיגור ארבע נקודות בסוף רבע הראשון, אבל מכאן והלאה המשחק היה בידיהן כשהמחצית מסתיימת ב-36:44. ההפרש רק הלך וגדל ככל שנקפו הדקות, ואשדוד נותרת חזק במאבקי הצמרת.

מכבי תל כביר - אליצור נתניה 100:96

רצף של עשרה הפסדים כמעט הגיע לקיצו עבור נועלת הטבלה שהוליכה עד לדקות האחרונות, אך הלחץ הכריע ואיפשר לנתניה להשיג ניצחון רביעי ולתפוס מרחק מהאחרונה. נטשה בראקט הובילה כמעט לבדה את נתניה למהפך, כשהפציצה 41 נקודות באחוזים גבוהים. הזרות של תל כביר, דומיניק קארטר, ברוק ריבס ושאנון האוול קלעו שלושתן מעל 20 נקודות, אך זה לא הספיק מול ההצגה של בראקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully