וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכננת פגישה חשאית עם ג'רמי פארגו

6.7.2014 / 18:03

הצדדים צפויים להיפגש בלאס וגאס במטרה להחזיר את הרכז. שחקן נס ציונה בעונה החולפת טיילר האניקאט הוצע לצהובים

שחקן צסק"א מוסקבה ג'רמי פארגו. Evgeny Maloletka, GettyImages
בדרך חזרה? פארגו/GettyImages, Evgeny Maloletka

לאחר עזיבתם של טייריס רייס וריקי היקמן, במכבי תל אביב ממשיכים לבדוק מועמדים לחיזוק הקו האחורי בעונה הבאה. המטרה העיקרית של אלופת אירופה ממשיכה להיות ג'רמי פארגו, כשלוואלה! ספורט נודע כי פגישה חשאית בין הצדדים צפויה להתקיים בקרוב בלאס וגאס, כשמטעם מכבי תל אביב אמורים להגיע ראשי המועדון והמאמן החדש גיא גודס. כזכור, עם הרכז ששיחק בעבר בשורות הצהובים התקיימו מספר שיחות, ובעוד שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בצסק"א מוסקבה, קבוצת הפאר הרוסית לא מרוצה ממנו ועדיין לא ברור האם יישאר. שכרו של פארגו נע סביב שני מיליון דולר לעונה.

גם בנושא עוזר המאמן של גיא גודס ישנן התפתחויות, כשהמגעים עם ננו גינזבורג לאייש את המשרה נמשכים. השבוע תתקיים פגישה עם נציגו, כשבמכבי אופטיימים לגבי המינוי.

בסוף יוני פרסמנו: מכבי תל אביב החלה בשיחות עם ג'רמי פארגו

טיילר האניקט עירוני נס ציונה יותם הלפרין הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
הוצע לצהובים. האניקט/ניב אהרונסון

עוד נודע כי אחד הזרים המצטיינים בליגת העל אשתקד, טיילר האניקאט, הוצע לצהובים. הפורוורד האמריקאי (23, 2.03 מ') בילה את העונה החולפת בעירוני נס ציונה והעמיד ממוצעים של 15.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-1.3 חסימות בעונה הסדירה, כשגם בסדרת הפלייאוף מול מכבי חיפה הוא היה מצוין. את הימים הללו הוא מבלה בליגת הקיץ של ה-NBA, במדי מיאמי. אמש, במשחקו הראשון, שותף האניקאט 15 דקות בהפסד לבוסטון. הפורוורד קלע 11 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 5 מ-5 מהעונשין), הוסיף 5 ריבאונדים, חטיפה וחסימה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully