וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החלה בשיחות עם ג'רמי פארגו

27.6.2014 / 13:01

הצהובים בוחנים חלופות למקרה שרייס יעזוב, האקס המוערך עשוי לחזור ליד אליהו. מסתמן: ננו גינזבורג ימונה לעוזר המאמן

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

מכבי תל אביב הופתעה מהחלטתו של ג'וש דאנקן שלא לקבל את הצעתה הכספית - חוזה לשנתיים תמורת 450 ו- 500 אלף דולר. במקביל הצהובים ממשיכים לבדוק מועמדים בעמדת הגארד, ומתחילה לחפש אלטרנטיבות למקרה שטייריס רייס יעזוב. לצהובים יש מספר שחקנים על הכוונת, כשלוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים שמתקיימות עימו שיחות שקטות בימים האחרונים הוא ג'רמי פארגו, ששיחק בעונה החולפת בצסק"א מוסקבה. בהנהלה הצהובה מעריכים את פארגו והם מוכנים לשלם עבורו סכום גבוה, אך יהיה עליהם לבדוק האם השחקן ימשיך בצסק"א. פארגו חתום על חוזה גבוה אצל הרוסים, אך לא זכה לדקות משחק רבות בעונה שעברה ולא מרוצה ממצבו.

צסק"א וברצלונה מציעות לטייריס רייס כ-1.5 מיליון דולר

ג'רמי פארגו שחקן צסק"א מוסקבה מול סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
יחזור ליד אליהו בצהוב? ג'רמי פארגו/קובי אליהו

טייריס רייס, שחקנה הבולט של מכבי תל אביב בעונה החולפת, מחזיק בהצעות גבוהות מקבוצות אירופאיות בכירות, ביניהן צסק"א וברצלונה, המוערכות בכ-1.5 מיליון דולר נטו בעונה. ההופעות של רייס בפיינל פור במילאנו עוררו עניין גם בקרב קבוצות NBA ולפחות אחת מהן מגבשת בימים אלו הצעה – בקיץ שעבר חתם רייס על חוזה לשנתיים במכבי, אולם הוא מחזיק בסעיף יציאה עד לסוף חודש יוני, בכפוף לפיצוי סביר (כ-100 אלף דולר) שיצטרך לשלם לצהובים. במועדון מנסים לפתור את הבעיה ויציעו לו חוזה משודרג וארוך טווח. בעונה החולפת שכרו של רייס עמד על כ-500 אלף דולר נטו.

בתוך כך, ד'אור פישר מנסה להשיג אזרחות ישראלית. פישר, הנשוי לישראלית, נמצא חזק על הכוונת של הפועל ירושלים. במסגרת התחרות בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בבניית הסגל, גם מכבי תל אביב נכנסה למגעים עימו. הצהובים יאיצו את המגעים אם אזרוחו של פישר יצלח.

לאחר בדיקת המועמדים מסתמן כי מי שיאייש את העמדה הוא ננו גינזבורג. גינזבורג משמש כמאמן נבחרת צ'כיה וחלק מקברניטי מכבי סבורים כי עליו להתפטר מתפקידו. גינזבורג ייפגש במהלך סוף השבוע עם ראשי מכבי כדי לקדם את מינויו לתפקיד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן נימבורק ננו גינזבורג. Sebastian Borowski, GettyImages
יעזור לגודס. גינזבורג/GettyImages, Sebastian Borowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully