וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: מועמדותו של דן שמיר מתחזקת

10.6.2014 / 23:28

שמיר, קטש ופרנקו עדיין מועמדים, אך בבירה רואים בראשון עדיפות עליונה. פרחוסקי מתרחק, קיצ'ן יקבל חוזה משודרג

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

בהפועל ירושלים ממשיכים במאמצים לאתר מאמן לעונה הבאה. כפי שפורסם כאן שלשום הנהלת ירושלים, שהחליטה לא להמשיך עם בראד גרינברג את ההתקשרות, צמצמה את מספר המועמדים למשרת המאמן לשלושה: דן שמיר, עודד קטש ודני פרנקו. אולם מועמדתו של דן שמיר מתחזקת וכרגע הנטייה היא לבחור בו כמאמן.

הרצון לראות את שמיר מאייש את עמדת המאמן נובעת מכוונתה של הפועל ירושלים לתקוע יתד באירופה ולהפוך לקבוצה לגיטימית ביורוליג. לשמיר, ששימש כעוזר מאמן בצסק"א מוסקבה ובמכבי תל אביב, יש ניסיון אירופאי רב. יתרה מכך: שמיר אימן בעברו את הפועל ירושלים והגיע עימה להישגים.

במקביל, יש לציין, בהנהלה לא שוללים את מועמדותם של דני פרנקו ועודד קטש. כל השלושה צפויים להיפגש עם ההנהלה אך כאמור, כרגע שמיר הוא האופציה המועדפת. לגבי סגל השחקנים: ארטיום פרחוסקי מתרחק, ואילו האופציה על דרווין קיצ?ן תמומש את והשחקן יחתום על חוזה ארוך טווח הכולל שדרוג בשכרו. עם ברייסי רייט מתקיים מו"מ ובירושלים מאמינים שיישאר באדום בעונה הבאה. בנוסף, נעשים מאמצים להשאיר גם את ג?וש דאנקן, משימה שתהיה לא פשוטה לאור העובדה שהוא מחוזר על ידי לא מעט קבוצות. בגזרת הישראלים ליאור אליהו, יותם הלפרין ואדם אריאל צפויים להמשיך.

דן שמיר עוזר מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
מתקרב לבירה. שמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully