וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע לטייריס רייס חוזה משודרג לטווח ארוך

29.5.2014 / 14:55

לגארד חוזה לעונה נוספת אך במועדון רוצים לסגור עמו בהקדם. ההנהלה לבלאט: אין בכוונתנו להעלות את התקציב באופן משמעותי

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
התקציב בעונה הבאה לא יועלה באופן משמעותי. בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב תפגוש הערב את הפועל אילת למשחק השלישי בסדרת חצי הגמר של פלייאוף ליגת העל (ה', 20:45, ערוץ 1 ו-HD), אולם ההתרחשויות מאחורי הקלעים לא פחות מעניינות. לפני כשבוע התקיימה שיחה נוספת בין דייויד בלאט לבין ההנהלה, בה שוחחו על הציפיות של כל אחד מהצדדים. באותה שיחה ביקש המאמן דיוויד בלאט שתקציב הקבוצה יעלה, אולם באותה דיון הבהירו כי אין בכוונתם להעלות את התקציב משמעותית. תקציב מכבי תל אביב העונה מוערך בכ-20 מיליון דולרים.

כזכור, לאחרונה מתחזקות ההערכות כי המאמן בלאט יאייש בעונה הבאה את עמדת המאמן בצסק"א מוסקבה, כשבימים האחרונים נודע שנשיא צסק"א אנדריי ואטוטין סיפר לסובביו כי "יש סיכוי גבוה שבלאט יגיע לצסק"א מוסקבה".

מלבד עמדת המאמן, במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. לריקי היקמן הצעות גבוהות מאירופה, כשבהנהלה מודעים כי יהיה להם קשה להתמודד עימן. על כן, בשיחות בין הצדדים הציעה מכבי תל אביב להיקמן להעלות את שכרו בכ-30 אחוזים. היקמן מרוויח כ-500 אלף דולרים העונה.

במועדון מספרים שברצונם לסגור "כמה שיותר מהר" את המשא ומתן עם גיא פניני, ממנו קיימת שביעות רצון, כמו גם עם טייריס רייס. לוואלה! ספורט נודע כי בהנהלת מכבי תל אביב רוצים לא רק לשדרג את חוזהו של רייס לעונה הבאה, אלא להחתימו במקביל על חוזה חדש שיהיה חוזה ארוך טווח. לרייס חוזה לעונה נוספת במועדון, והעונה הוא השתכר כ-400 אלף דולר, אולם ההנהלה רוצה להפוך אותו לאחד השחקנים המרכזיים בסגל בשנים הבאות ולכן תציע לו חוזה משודרג לכמה שנים.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מניף את תואר ה-MVP. מגד גוזני
בונים עליו כשחקן מרכזי. טייריס רייס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully