וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי הגמר: מכבי תל אביב הביסה את אילת ועלתה ל-0:1

ארבעה ימים אחרי הזכייה ביורוליג, הצהובים עשו את העבודה עם 72:90 מול החבורה של קטש. טייריס רייס שוב כיכב עם 17 נק', היקמן הוסיף 16, סופו חזר מהשעייה ותרם 15

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב מול יינסי גייטס שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
חוזר אחרי השעיה והוביל את מכבי לניצחון קליל. סופו/ברני ארדוב

רק לפני ארבעה ימים השיגה הקבוצה של דיוויד בלאט את הבלתי יאומן כשניצחה את ריאל מדריד בגמר היורוליג והניפה את גביע אירופה בפעם השישית בתולדותיה והערב (חמישי) הצהובים חזרו לפלייאוף הישראלי, הביסו 72:90 את הפועל אילת ועלו ליתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר. במחצית הראשונה הראש של הצהובים היה עדיין בחגיגות ואילת ניצלה זאת ויצאה להפסקת המחצית בפיגור של נקודה בלבד, 41:40. אולם, הצהובים התפוצצו במחצית השנייה בעיקר בזכות טייריס רייס שהמשיך את היכולת הנהדרת שלו והוביל את מכבי עם 17 נקודות.

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן הקבוצה. ברני ארדוב
קיבל את הכבוד. בלאט עם וויצ'יץ'/ברני ארדוב

סופוקליס שחורציאניטיס חזר מהשעייה ארוכה ותרם 15 נקודות בניצחון הזה. ריקי היקמן הוסיף 16 למכבי, שתצא ביום שני לאילת. הקבוצה של קטש תנסה להשוות את הסדרה ולהאריך אותה כמה שיותר, אך כדי לעשות זאת היא תצטרך להציג יכולת משופרת, בעיקר בחלק ההגנתי שהיה חלש מאוד היום. אילת נהנתה מ-17 נקודות של ווטפורד ששמר אותה בתמונה במחצית הראשונה, אבל אפיק ניסים שיחק רק שש דקות ולא קלע אף נקודה למפסידים שיצאו מושפלים בסופו של דבר. עוד לפני פתיחת המשחק הצהובים חגגו את הזכייה ביורוליג עם כרזה גדולה כשברקע האוהדים צעקו לבלאט "תישאר". המאמן מצידו החזיר תודה לקהל ונתן תשובה על הפרקט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גביע היורוליג. ברני ארדוב
הגביע הקדוש. גביע היורוליג מוצג לפני המשחק/ברני ארדוב

רבע 1

עוד לפני פתיחת המשחק מכבי ערכה טקס מרגש בו היא הציגה את גביע היורוליג בו זכתה ועל תקרת האולם נתלה באנר שמתעד את התואר. יוגב אוחיון פתח עם סל קל אבל טריקו וויט ויובל נעימי שקיבל מקום בחמישייה העלו את האורחים ליתרון מוקדם. שחורציאניטיס נכנס לעניינים ועם שש נקודות רצופות קבע 10:11 לצהובים. דייויד בלו הוסיף שלשה ומכבי עלתה ליתרון שיא ברבע. אילת נשארה צמודה אבל שלשה של פניני עם הבאזר קבעה 18:23 לצהובים בסוף הרבע.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
שמר את אילת בתמונה במחצית הראשונה. קווין פאלמר מול דווין סמית'/ברני ארדוב

רבע 2

אילת פתחה מצוין את רבע השני עם 6:12 מהיר והחזירה לעצמה את היתרון עם סל של ניב ברקוביץ' שקבע 29:30 לאורחים, 3 וחצי דקות ברבע. כריסטיאן ווטפורד המשיך ללהוט ברבע השני ו-11 נקודות שלו קבעו 34:38 מפתיע מאוד לאורחים שלוש דקות לפני ההפסקה. מכבי הגיבה עם ריצת 0:5 ועוד שלשה של פניני החזירה את היתרון לצהובים וקבעה 40:41 למכבי בהפסקה.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
לא בלט אבל ניצח. אוחיון/ברני ארדוב

רבע 3

מכבי פתחה חזק מאוד את הרבע השלישי והשלימה ריצת 0:12 כדי לעלות ליתרון נוח של 40:46, שלוש דקות בתוך הרבע. מכבי המשיכה להגדיל את ההפרש בזכות דווין סמית' שמסר אסיסט לטיוס וקלע שלשה שקבעה יתרון שיא: 42:52 לצהובים, 3:45 לסיום הרבע. אילת נראתה פשוט חסרת אונים מול ההגנה של הצהובים ולקראת סוף הרבע עדיין לא רשמו אף סל שדה והחטיאו את כל 11 הזריקות שלקחו. טייריס רייס עם שלשה וטיוס מהקו ניצלו זאת כדי לקבוע 44:58 לצהובים. אלישי כדיר שבר את הקרח עם סל שדה ראשון ברבע, אבל טייס וטיוס לא נתנו לאורחת לצמק וסיימו את הרבע ביתרון 13:24 כדי להוביל 53:65.

אלישי כדיר שחקן הפועל אילת מול אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד משחק מצוין שלו. טיוס מול כדיר/ברני ארדוב

רבע 4

המומנטום הצהוב נמשך גם ברבע האחרון אותו מכבי פתחה עם שלוש שלשות רצופות שקבעו 53:74. קטש ואילת הרימו ידיים ומכבי חגגה. טייריס רייס שהיה חלש במחצית הראשונה הגיע כבר ל-15 נקודות. מכבי רק הגדילה את היתרון ובסיום 72:90 לצהובים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האוהדים קראו לו להישאר. בלאט/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: טייריס רייס 17 ו-5 אסיסטים, ריקי היקמן 17, סופוקליס שחורציאניטיס 15 ו-8 ריבאונדים, אלכס טיוס 12, דווין סמית' 11, גיא פניני 9 (3 מ-4 לשלוש), דייויד בלו 6, ג'ו אינגלס ויוגב אוחיון 2 כל אחד.

קלעו להפועל אילת: כריסטיאן ווטפורד 17, ניצן חנוכי 12 (3 מ-3 מהשדה), קווין פאלמר 11 ו-11 ריבאונדים, יובל נעימי ואלישי כדיר 10, טריקו וייט 7, ניב ברקוביץ' 4, יינסי גייטס 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully