וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של בלאט: חוזה לארבע שנים ושכר של מיליון דולר בעונה

22.5.2014 / 15:50

אחרי הזכייה ביורוליג, מאמן מכבי תל אביב מתכוון לדרוש תנאים חדשים ומשופרים מההנהלה. המאמן שמרוויח כיום 700 אלף דולר בעונה דורש שדרוג בשכרו למיליון דולר נטו ובאורך החוזה. ראשי הקבוצה מתכוונים לשדרג גם את חוזיהם של טיוס ורייס

עריכה: טל רזניק

לאחר החגיגות בעקבות הזכייה ביורוליג, מכבי תל אביב כבר מתפנה להתעסק במחשבות על העונה הבאה והשאלה הגדולה ביותר שנותרה על הפרק היא שאלת הישארותו של דיוויד בלאט במועדון. כפי שהצהירו ראשי מכבי תל אביב במהלך הפיינל פור, הם מעוניינים בהישארותו של המאמן בעונה הבאה. שיחות ראשונות כבר התקיימו בנושא, וכפי שציינו בהנהלה: "בלאט אמר שהוא רוצה להישאר".

בהנהלה מקווים שסיכום חדש יושג עוד לפני סוף חודש יוני - תום החוזה בין הצדדים, אולם לוואלה! ספורט נודע כי בלאט מתכוון לדרוש מהנהלת מכבי תל אביב תנאים חדשים ומשופרים: חוזה בגובה מיליון דולר נטו לעונה (כיום הוא משתכר 700 אלף דולר בעונה). כמו כן, בכוונת מאמן מכבי תל אביב לדרוש חוזה ארוך טווח לארבע שנים עם סעיף יציאה ל-NBA תחת תנאים מסוימים. חשוב עם זאת להדגיש כי בלאט עדיין לא הגיש את דרישותיו הכספיות החדשות למכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
דורש תנאים מסוימים מאוד. בלאט/קובי אליהו

בלאט מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אולם יש לו אופציה ליציאה ממנו. במקרה כזה, הצד הצד שמודיע על השימוש באופציית היציאה יצטרך לשלם כפי שסוכם מראש 150 אלף דולר דמי פיצוי לצד השני.

בחודשים האחרונים נפוצו דיווחים רבים על קבוצות אשר הביעו עניין בבלאט ב-NBA ובאירופה. העיתונאי האמריקאי כריס שרידן דיווח לפני מספר ימים כי ניו יורק ניקס ויוטה ג'אז עוקבות אחרי המאמן הישראלי, והגבירו את העניין בו לאחר זכייתו באליפות אירופה. בלאט אף מצוי בקשרי חברות עם המיליארדר הרוסי מיכאיל פרוחורוב, המחזיק בבעלות על ברוקלין נטס.

גם צסק"א מוסקבה הוזכרה באחרונה כמועמדת לשמש כיעדו הבא של בלאט. זאת לאחר שהמאמן הנוכחי, אטורה מסינה, כבר הודיע לראשי הקבוצה הרוסית כי בכוונותו לעזוב ל-NBA בעונה הבאה. גם הפיאסקו של צסק"א בפיינל פור הציף דיווחים ברוסיה לפיהם בלאט הוא המועמד המועדף על פני הנשיא אנדריי ואטוטין, עימו הוא מצוי בקשרי חברות זכר לשנים בהן בלאט שימש כמאמן נבחרת רוסיה.

בתוך כך, בכוונת ראשי מכבי תל אביב לשדרג את חוזיהם של טייריס רייס ואלכס טיוס. על פי גורמים המעורים בנושא, לרייס עצמו יש מחשבות לעבור בקיץ ל-NBA

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. קובי אליהו
יזכה לשדרוג בחוזה. רייס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully