וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את נס ציונה ועלתה לחצי הגמר

האלופה נותרה בחיים אחרי שגברה בקושי רב 67:68 לאחר הארכה את העולה החדשה, ניצחה 2:3 ותפגוש את ירושלים

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
כמעט והפכו לאלופה היוצאת. סמית'/אדריאן הרבשטיין

אחרי חמישה משחקים קשים במיוחד, הצליחה הערב (שני) אלופת ישראל המכהנת, מכבי חיפה, לשמור על העונה שלה בחיים, בקושי רב. הירוקים נקלעו לסדרת רבע גמר צמודה עם העולה החדשה מנס ציונה, אך יצאו בשן ועין כשניצחו 67:68 בהארכה וסגרו את הסדרה עם 2:3. הכתומים כמעט והפכו את העונה שלהם לחלומית עוד יותר, אך בזבזו שלל הזדמנויות להכריע את המשחק בשניות הסיום, וייאלצו להסתפק עם המחמאות. חיפה לעומת זאת תצטרך להתאושש במהירות, כיוון שעתה מחכה לה משוכה גבוהה בהרבה - בדמות הפועל ירושלים בחצי הגמר.

המשחק עצמו היה רחוק מאוד מלהיראות כמו המשחק המכריע של סדרת רבע גמר, כששתי הקבוצות סבלו מאחוזים רעים מאוד, הרבו לאבד וגרמו ללא מעט צופים לנוע בחוסר נוחות במושביהם. נס ציונה מצאה את עצמה לפחות שלוש פעמים עם הכדור המכריע ביד אך בכל פעם לקחו שחקניה זריקות רעות, והחיפאים - בעיקר הודות לבריאן רנדל - יכולים לנשום לרווחה שהעונה שלהם עדיין נמשכת.

שחקני עירוני נס ציונה מאיר טפירו קורי קאר חוגגים. מגד גוזני
ערב שהוא ירצה לשכוח. טפירו/מגד גוזני

מהלך המשחק

האלופה פתחה טוב את המשחק, כשבריאן רנדל חופר בצבע, ודונטה סמית' תפר שתי שלשות כדי לקבוע 5:11. האניקט וסימפסון נכנסו לעניינים, טל דן הוסיף דאנק גדול במתפרצת וקאר הוריד את האורחים בפיגור 17:16 בלבד בסיום הרבע הראשון. שלשה של האניקט העניקה לראשונה את היתרון לנס ציונה, ומיטשל וואט השלים ריצת 0:8 בדרך ל-17:24. יבזורי העיר את החיפאים עם שלשה ועבירה ומיד לאחר מכן הוסיף שלשה נוספת, ואל המחצית ירדה נס ציונה ביתרון 30:33.

שתי הקבוצות עלו רע למחצית השנייה והתקשו מאוד למצוא את הטבעת, רנדל וסמית' יצאו מהתרדמת והשיבו את היתרון לחיפה עם 37:42. האניקט קבר ארבע נקודות רצופות ונואלס הוסיף שלשה, אך הנינג הביא את חיפה ביתרון 44:46 לרבע האחרון. חיפה ניסתה לברוח אך קוז'יקרו החטיא שוב ושוב מהקו, ופציעה של דונטה סמית' שלחה אותו אל הספסל. האניקט ניצל זאת ועם שלשה השיב את היתרון לכתומים, אך דאנק נפלא של רנדל קבע 52:54, שלוש דקות לסיום. רנדל המשיך לקחת את כל ההתקפה של חיפה על עצמו אך מהצד השני נואלס והאניקט העלו את האורחים ל-57:60, דקה לסיום. חיפה השוותה, נס ציונה הלכה להתקפה קובעת אך החדירה של טל דן לא מצאה את הסל. חיפה יצאה למתפרצת, אך 5.2 שניות לסיום דונטה סמית' איבד כדור והעניק לכתומים צ'אנס אחרון. וואט לקח שלשה קשה, החטיא וב-60:60 המשחק הלך להארכה.

מורן רוט קבר ג'אמפ גדול בפתיחת ההארכה, טפירו החטיא שוב ושוב, וארבע נקודות רצופות של סמית' הקפיצו את חיפה ליתרון 63:68. וואט והאניקט לא ויתרו וצימקו לנקודה, רוט רשם איבוד כדור מחריד, ו-22 שניות לסיום הכדור היה אצל נס ציונה בפיגור נקודה. אלא שאז שוב לקחו האורחים זריקה רעה, כשהפעם הגיע תורו של נואלס לחפש שלשה קשה. האניקט עוד לקח את הריבאונד אבל הניסיון שלו לא מצא את הטבעת, ובסיום זה 67:68 למכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי חיפה אדריאן הנינג, בריאן רנדל. אדריאן הרבשטיין
כרגיל, האיש בירוק עליו אפשר לסמוך. רנדל עם הנינג/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: בריאן רנדל 17 (8 מ-14 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, דונטה סמית' 14 (5 מ-12 מהשדה), 8 ריבאונדים, דגן יבזורי 13 (3 מ-7 לשלוש), מורן רוט 12, 7 אסיסטים ו-5 איבודים, אדריאן הנינג 6, עידו קוז'יקרו 4 ו-11 ריבאונדים, אלכס צ'וברביץ' 2, בן רייס, טרנס רודריק ואורי קוקיה שיחקו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: טיילר האניקט 19, 12 ריבאונדים ו-4 איבודים, פרסטון נואלס 16 (4 מ-14 מהשדה), מיטשל וואט 14 ו-7 ריבאונדים, טל דן 10 ו-5 ריבאונדים, דיימון סימפסון 3 (1 מ-6 מהשדה), קורי קאר וגיל אמיתי 2 כל אחד, מאיר טפירו (0 מ-9 מהשדה, 4 איבודים) שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully