וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הגיבוי של מכבי תל אביב לדיוויד בלאט

2.4.2014 / 14:31

ההנהלה כבר חושבת על העונה הבאה. בין האפשרויות אם המאמן יעזוב: מינוי של שמיר כמאמן וגרשון לתפקיד מנהל מקצועי. אכזבה מג'ו אינגלס שצפוי לעזוב, עתידם של טייריס רייס וריקי היקמן בספק. לנדסברג וטיוס יקבלו קרדיט לעונה נוספת

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, במכבי תל אביב מנסים לשמור על שקט מוחלט ועסקים כרגיל לקראת משחק היורוליג נגד באיירן מינכן (חמישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD). יחד עם זאת, בשיחות הנהלה כבר מדברים על שינויים נרחבים לקראת העונה הבאה.

אין זה סוד כי בקבוצה נוטים לא להמשיך עם המאמן דיוויד בלאט, בייחוד לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ (מותנה בפיצוי של כ- 150 אלף דולרים). לוואלה! ספורט נודע שבשיחות ההנהלה מדברים על שינוי בעמדת המאמן, כשאחת מהאופציות שנשקלות היא מינוי צוות שיכלול את דן שמיר כמאמן ואת פיני גרשון בצוות הניהולי. גם גיא גודס עדיין מהווה אופציה ובמועדון מדגישים ש"גיא מאוד מוערך. בכל מקרה אנחנו רוצים שהוא ימשיך בקבוצה". גם הנחתתו של מאמן זר נשקלת.

בגזרת השחקנים, בהנהלה מספרים ש-"70 אחוז מהשחקנים הזרים לא יישארו. השינויים יקבעו גם על ידי המאמן". קברניטי הקבוצה אין כוונה להמשיך עם ג'ו אינגלס ממנו קיימת אכזבה, בעוד שלגבי טייריס רייס אין החלטה סופית, אולם כרגע הנטייה היא לשחרר גם אותו. לגבי ריקי היקמן, שעד כה החזיק בחוזה נמוך יחסית במכבי, מחירו צפוי לעלות בעקבות ההצעות שיש לו מאירופה, ולא ברור האם ימשיך. לעומתם, במועדון סבורים שסילבן לנדסברג לא מימש את הפוטנציאל שלו ובשל האזרחות הישראלית רוצים שהוא ימשיך. דברים דומים אמורים לגבי אלכס טיוס.

ראשי המועדון לוחצים על דייויד בלו לחתום לעונה נוספת, אך הוא עדיין לא עשה זאת, בין היתר בגלל שהוא לא יודע אם ימשיך לשחק. בלו צפוי להיות מחוזר על ידי לא מעט קבוצות, כשגם הפועל ירושלים סימנה אותו. בקבוצה מרוצים מגיא פניני ותפקודו על ומחוץ לפרקט, ומאמינם שיצליחו להחתימו לשנתיים נוספות. מסופוקוליס שחורציאניטיס קיימת שביעות רצון, אולם המנהל ניקולה וויצ'יץ' אמר באותן שיחות פנימיות שיש להחתים לצדו גבוה דומיננטי נוסף. בין השחקנים שנמצאים על הכוונת ניתן למצוא את ג'רמי פארגו.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. צילום: ורד כהן, עריכה: יותם בן דוד, קובי אליהו
ייישאר? יעזוב? ואם כן, מי יחליף אותו? בלאט/קובי אליהו, צילום: ורד כהן, עריכה: יותם בן דוד

בתוך כך, לקראת המשחק החשוב מול באיירן מינכן בקבוצה מנסים לצאת ממשבר: באימון המסכם לפני הטיסה אמש עבד המאמן בלאט עם אלכס טיוס על זריקות עונשין (כזכור, ביום חמישי האחרון טיוס החטיא זריקה קריטית מול ריאל מדריד , ועמד על 0 מ-6 מהקו בהפסד למכבי חיפה)

בלאט גם שוחח עם השחקנים על מהלכים אחרונים במשחק וביטחון. גיא פניני לקח גם הוא חלק פעיל מאוד באותה שיחה וניסה לדרבן את חבריו. בקבוצה דיברו על כך כשההפסדים היו צמודים ולכן המצב ניתן לתיקון, אך "צריך להוציא לפועל דברים נכון , לשחק כקבוצה וביחד", עוד נאמר ש"כל אחד צריך לתת יותר מ- 100 אחוזים בכל אספקט על המגרש".

בתוך כך, מכבי תל אביב מנסה להשיג סיכום לגבי שני מפגשים מול קליבלנד קאבלירס וברוקלין נטס כחלק ממשחקי קדם העונה הבאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully