וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת עוז: "גורמים באיגוד משדלים נציגים לא לתמוך בשרף"

היועץ המשפטי של הסיעה סבור כי גורמים באיגוד ביצעו עבירות על החוק שגובלות בפלילים: "התופעות הללו פסולות וחמורות"

הבחירות לראשות איגוד הכדורסל ממשיכות לספק כותרות. היום (רביעי) טען עו"ד אמיר רוזנברג, היועץ המשפטי של סיעת עוז ושל מועמד הסיעה לראשות איגוד הכדורסל צביקה שרף, כי גורמים באיגוד עושים מעשים המהווים לכאורה עבירה על החוק ואף גובלים בפלילים, כאשר לדבריו הם מבקשים מנציגי קבוצות לחתום על מסמך המצהיר שהם אינם תומכים ברשימתו של שרף בבחירות להנהלת האיגוד.

עו"ד רוזנברג שיגר מכתב דחוף ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן וינברג, בו הוא מבקש ממנו לפעול כדי להפסיק את התופעה. "ממידע שהגיע לידי מרשיי עולה כי גורמים שונים משדלים נציגי אגודות לחתום על הצהרות לפיהן הן לא נתנו הסמכתם לרשימה אחרת, למרות ולאחר שהובהר לאותם גורמים כי הצהרה כזו אינה אמת, לרבות הדחה לחתימה על תצהירי שקר לכאורה", נכתב.

"הדרישה מהעמותות השונות להצהיר כי לא חתמו על תמיכה ברשימה אחרת, אינה אלא ניסיון לעקוף את הנחיות רשות התאגידים בדבר חשאיות הבחירות, כולל של הגשת הרשימות התומכות: נציגי האיגוד ו/או גורמים הקשורים באיגוד, דורשים מנציגי אגודות להצהיר כי לא חתמו על תמיכה לרשימה אחרת, ובכך למעשה דורשים מהם לגלות אם חתמו על תמיכה ברשימת עוז – היא הרשימה היחידה הנוספת, המתמודדת לבחירות", נכתב עוד. "התופעות הללו הן פסולות וחמורות ביותר. הן מנוגדות לתקנון, מהוות עוולה אזרחית ויש בהן אף חשש לעבירה חמורה על החוק (לכאורה אף חשש לפלילים)".

"המעשים הללו הם צעד נוסף שנועד לפגום בהליך הדמוקרטי של הבחירות, אך גם הוא לא ימנע את המהפך הצפוי בהנהלת האיגוד", טענו היום בסיעת עוז.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully