וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "באנו עם אנרגיות וניצחנו במקום קשה"

מאמן הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי הניצחון בנתניה ששיחרר לחץ. רנדל: "הראינו הרבה לב". פרנקו: "לא אהבתי את המשחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לחץ, מכות ובלאגן באימונים? אולי כל זה הוא נחלת העבר בהפועל ירושלים. הקבוצה של עודד קטש השיגה הערב (שני) ניצחון ליגה שני בארבעה מחזורים, עם 79:85 על ברק נתניה שאירחה את המשחק באולם ישורון ונותרה עדיין לא ניצחון בליגה. קטש יכול להיות מרוצה מחזרתו של בריאן רנדל, שתרם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים והיה בדרגה אחת מעל כל שאר השחקנים. כנראה שאיתו הפועל ירושלים היא באמת קבוצה אחרת.

הגארד של ירושלים אייברי בראדלי, טס לארצות הברית ועדיין לא ברור אם יחזור.

רנדל: "באנו ממוקדים וצברנו ביטחון"

מאמן ירושלים עודד קטש נראה מאושר במיוחד בסיום ואמר: "הרגשתי שהיו כל מיני דברים הזויים במשחק הזה. אני חושב שבאנו עם האנרגיות הנכונות, למרות שספגנו הרבה ברבע הראשון. אני שמח שהראינו אופי בסוף ושהמזל היה לצידנו. אנחנו נהיה קבוצת הגנה הרבה יותר טובה במשחקים הבאים, במיוחד עכשיו כשבריאן רנדל חזר. יש לנו יותר אפשרויות, ניצחנו במקום קשה וממשיכים הלאה".

על הדיבורים בנוגע למעמדו בקבוצה אמר המאמן: "אני לא יודע לעשות משהו אחר. הסערה הייתה מסביב, לא בקבוצה. אנחנו באנו לשחק. כולם התעודדו מזה שבריאן ודן גרונפלד הגיעו. יש לנו אי ודאות לגבי אייברי בראדלי, שמצד אחד מראה יכולות מדהימות ומצד שני צריך ללמוד עוד הרבה. הסיטואציה איתו היא מורכבת בגלל ה-NBA והבעיות המשפחיות. הוא חייב לטוס ונאפשר לו את זה, אבל אני לא בטוח שנוכל למצוא לו מחליף כרגע. אם יישאר, הוא יוכל להיות נשק יעיל עבורנו".

בריאן רנדל, שחזר מפציעה והיה המצטיין במשחק, אמר: "אני שמח, הראינו הרבה לב הערב. אולי לא הברקנו בהתקפה, אבל נלחמו והשגנו את הניצחון. היכולות שלנו אולי הוטלו בספק, אבל באנו ממוקדים וצברנו ביטחון. להשיג ניצחון במגרש כזה זה חשוב מאוד. זה ייקח אותנו קדימה".

דן גרונפלד סיכם את הבכורה שלו במדי ירושלים: "היו לנו אנרגיות, הצגנו אינטניסביות וזכינו במשחק. אני לא מרגיש כאן לחץ מיוחד בירושלים. כולנו רוצים לנצח, הלחץ תמיד קיים, אבל נדע להתמודד איתו".

רכז ירושלים גוני יזרעאלי נשמע מרוצה מחזרתו של רנדל: "אני רוצה לומר כמה אני שמח שבריאן רנדל חזר אלינו. לא שאני מתרץ את איך שנראינו עד עכשיו בחסרונו, אבל הוא חיוני מאוד לקבוצה. לא היה משחק גדול, אבל פעם ראשונה שכולם תמכו בכולם, כולם חיוביים ויודעים מה לעשות במשחק, ואני מקווה שנצא מפה לדרך חדשה.

"כל השבוע רק דיברנו רק על ניצחון, לא משנה אם זה יגמר 0:1. יש לנו משחק ביום שבת מול אשדוד, קורא לקהל שלנו לבוא ומקווה שעם הדחיפה שלו, ועם רנדל ותומאס אולי נראה יכולת יותר טובה אפילו".

ליפשיץ: "בטוח שכולם יידעו לצאת מהמצב הזה"

מאמן המארחת דני פרנקו נשמע מאוכזב במיוחד לאחר ההפסד השלישי של הקבוצה שלו בשלושה משחקים: "היינו קצת פראיים מדי בהתקפה, יותר מדי התלהבות ופחות מחשבה, וחבל. ירושלים לא הפתיעו אותנו בכלום, היה חסר לנו ריכוז. לא אהבתי את המשחק הזה, זה לא הכדורסל שאני רוצה לראות. צריך לתקן את זה וללכת הלאה. אין אריות בליגה הזאת, רק אריה אחד צהוב-כחול וכל השאר באותה רמה".

רכז ברק נתניה ליאור ליפשיץ אמר: "פתחנו את המשחק נהדר, עשינו ריצה יפה. באופן כללי חסרים לנו כמה דברים מאוד קטנים כדי שנהיה קבוצה מצוינת. אנחנו כרגע קבוצה טובה, עם הפסדים בהפרש קטן. אם נשפר כמה דברים קטנים נוכל להצליח ולהיות קבוצה מעולה.

"אני מכיר את החברים שלי לקבוצה ואת המאמן, אלה פייטרים אחד אחד. אנחנו במצב לא נעים, אבל אני בטוח שכולם יידעו מה לעשות כדי שנוכל להצליח כבר בשבוע הבא. יש לנו יותר מדי עליות ונפילות במשחק. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הבעיה הזאת, אבל זו באמת בעיה, גם לפני שבוע ושבועיים זה קרה לנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully