וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלוס פאוול התעמת עם אבי בן שימול

24.10.2011 / 10:22

האמריקאי זעם על הרכז במשחק מול בני השרון/הרצליה וצעק: "הפסדת לנו את המשחק". בקבוצה העריכו שגורקה לא יתפטר

מכבי חיפה רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השני בשני משחקים, והפעם לבני השרון/הרצליה הקצרה 84:82 בחוץ. אלא שההפסד לקבוצה של רועי חגאי היא הבעיה האחרונה של מיקי גורקה, והמאמן היטיב להתייחס לכך בסיום המשחק במסיבת העיתונאים כשאמר שאם לא יידע לטפל בבעיות שיש לו בתוך הקבוצה, שגורמות לה להתפרק ברגעי ההכרעה הוא לא יישאר במועדון יותר מדי זמן.

הכוונה של גורקה הייתה בעיקר להתנהגות של הזרים שלו, ובראשם קרלוס פאוול שבמהלך כל המשחק בהרצליה התנהג בצורה עצבנית, לאחר שלטענתו נשרקה כנגדו עבירה שלא ביצע. ברבע האחרון בפיגור 74:71 לא אהב פאוול החלטה של הרכז אבי בן שימול, שניסה למסור מסירת האלי הופ לשון וויליאמס במקום מסירה פשוטה אליו, ובירידה לפסק הזמן סימן לו עם תנועת יד מאיימת כשהוא אומר לו: "הפסדת לנו את המשחק".

בהתקפה לאחר מכן לקח שוב בן שימול זריקה שלא נכנסה, חיפה השתלטה על הריבאונד ופאוול סיים את ההתקפה עם אסיסט יפה. לאחר מכן הסתובב פאוול אל הספסל וסינן קללה על המהלך של בן שימול. ברגע זה בחיפה הבינו כי הסיכוי שלהם להוציא מהלך קבוצתי יעיל עד סיום המשחק נגמר. בחיפה ככל הנראה לא צפויים להחמיר עם התנהגותו של פאוול, אך מתכוונים לשוחח עם השחקן באופן פרטני.

גם הרכז ג'רמי וויז היה במרכז העניינים, כשביתרון שש נקודות ברבע השלישי החליט שזה הזמן המתאים להתחיל בעימות חזיתי עם טוויטי קארטר היריב, קיבל עבירה טכנית, שהייתה הפאול הרביעי שלו, וכשחזר לספסל וקיבל הערה על מעשיו סימן בתנועת ביטול והאשים את השופטים. כשחזר וויז אל הפרקט ביצע עבירה חמישית מהירה, שעזרה בסופו של דבר לבני השרון לנצח את המשח.

גורקה הוציא את תסכולו על השחקנים בחדר ההלבשה בסיום כשגער בהם ובין היתר אמר: "ככה אי אפשר להמשיך, אתם לא מתנהגים כמו קבוצה". בסיום הדברים הקשים שאמר יצא עוזר המאמן עופר רחימי ביחד עם שון וויליאמס מחדר ההלבשה וניסה להסביר לו שהוא צריך לקחת את הדברים של גורקה לחיוב ולנסות להבין שמדובר פה בקבוצת כדורסל ולתת כבוד למאמן שלו.

בחיפה העריכו אתמול כי גורקה לא צפוי להתפטר, ושדבריו נועדו בין היתר כדי להעיר את שחקניו אבל העידו כי המאמן בהחלט מתוסכל מחוסר היכולת של השחקנים להתנהג בצורה נאותה. הקבוצה תחזור בשבוע הבא לנשר ותערוך את משחק הבית הראשון שלה העונה כשתארח את הפועל גלבוע/גליל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully