וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: פיני גרשון הסכים לשמש כראש קבוצת הניהול

9.7.2011 / 20:54

מאמן הכדורסל בן ה-59 הודיע לראשי המועדון כי הוא לוקח על עצמו את התפקיד שהוצע לו, דן שמיר צפוי להיות מאמן הקבוצה

מאמן הכדורסל פיני גרשון הודיע הערב (שבת) לראשי הפועל חולון כי הוא לוקח על עצמו את תפקיד ראש קבוצת הניהול כפי שהוצע לו לפני כשבוע וחצי, זאת לאחר שביצע את כל הבדיקות הנדרשות. מי שצפוי להגיע ביחד עם גרשון לקבוצה הוא מאמנה של בני השרון בשנתיים האחרונות דן שמיר, ששימש בעבר כעוזרו של גרשון במכבי תל אביב. לקראת סוף השבוע בדקו בחולון מול בני השרון את מעמדו של שמיר, ומסתמן כי יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס לא יעמוד בדרכו של שמיר.

תקציב הקבוצה יעמוד בשלב ההתחלתי על כשישה מיליון שקלים, כשבמידה וספונסרים נוספים יצטרפו, כפי שמקווים בחולון, התקציב צפוי לצמוח. בחולון שוחחו ונפגשו במהלך השבוע שעבר עם מורן רוט, יוני ניר ודן גרונפלד, אך בשלב זה לא הגיעו להבנות עם אף אחד מהשחקנים. בגזרת הזרים השם המשמעותי שעולה בשלב זה על הפרק הוא זה של קאסיב פאוול, ששיחק בעונה שעברה במדי הקבוצה.

לקראת סוף השבוע נערכה פגישה בין הנהלת הפועל חולון לקבוצת "נאמני הפועל חולון", שבין חבריה נמנה מיקי דורסמן, ובפגישה הובהר כי על אף איומים שונים לפיהם דורסמן יבקש לקבל בחזרה שלושה מיליון שקלים שהשקיע בקבוצה, הבעלים לשעבר לא יעשה כך.

חבר ההנהלה אמיר מזרחי אישר את הידיעה והוסיף: "אנחנו מאוד שמחים שפיני גרשון החליט להצטרף להפועל חולון ולהוביל אותה. אנחנו מקווים שהחזון שלו יתממש בשנים הקרובות ותהיה קבוצה הרבה יותר מטובה בחולון, עם המשכיות, נוער מוכשר ועתיד ורוד".

לגבי תפקידו הרשמי של גרשון הוסיף מזרחי: "פיני מצטרף להנהלה שהיתה בשנה שעברה. כל מה שהוא ירצה, הוא יעשה. אנחנו לשירותיו, מה שהוא ירצה אנחנו נרוץ ונעשה". לגבי התקציב הוסיף מזרחי: "אוכל רק לאשר כי התקציב יהיה גבוה מתקציב המינימום".

סגירת מעגל

עבור גרשון מדובר בסגירת מעגל מסוימת, לאחר שאימן את הפועל חולון בין השנים 1977 ו-1979. המאמן המצליח נחשב לאחד הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי, לאחר שהספיק לאמן את הקבוצות הבאות: בית"ר תל אביב, הפועל גן שמואל, הפועל גליל עליון, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי רמת גן, מכבי ראשון לציון, הפועל ירושלים, מכבי תל אביב ואולימפיאקוס.

אחד מהישגיו הגדולים ביותר של גרשון היה כמובן האליפות ההיסטורית עם גליל עליון ב-1993. את הפיכתו לאחד המאמנים המצליחים באירופה עשה בתחילת העשור הקודם, כאשר הוליך את מכבי תל אביב הגדולה לשלוש זכיות באליפות אירופה. במאזנו שמונה אליפויות ישראל (7 עם מכבי תל אביב, אחת עם גליל) ושבעה גביעי מדינה (6 עם מכבי תל אביב, אחד עם הפועל ירושלים).

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully