וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריץ' מלצר מועמד לברק נתניה

17.6.2011 / 10:41

הפורוורד עשוי לעבור ביחד עם דני פרנקו מהפועל חולון לעיר היהלומים. שיחות התנהלו עם קוקיה, גם אורלנד במועמדים

דני פרנקו, שמונה בשבוע שעבר למאמן ברק נתניה, נפגש במהלך השבוע האחרון עם היו"ר צבי ליבר, והשניים דנו בתוכניות לקראת העונה הבאה. פרנקו מעוניין להביא לקבוצה מספר שחקנים, כשאחד מהם הוא ריץ' מלצר, ששיחק תחתיו בעונה שעברה בהפועל חולון. מלצר אף שיחק תחת פרנקו בהפועל עפולה בעבר, ונראה כי יעבור לתחנה שלישית ביחד עם המאמן.

בנוסף בנתניה בדקו אפשרות לצרף את אורי קוקיה, אך נראה כי האחרון יישאר בהפועל ירושלים. שמות נוספים שמועמדים לנתניה הם ניר כהן ויהוא אורנלד, וזאת בנוסף לקפטן שמוליק ברנר שצפוי להישאר.

מלצר (32, 2.03), בוגר מכללת ויסקונסין ריבר-פולס מה-NCAA3, שיחק ב-CBA במשך שנים עד שיצא לראשונה מחוץ לארצות הברית ושיחק בניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית בעונת 2005/6. את העונה שלאחר מכן פתח בווילרבאן הצרפתית, עבר בבורג מהליגה השנייה בצרפת, וסיים בהפועל עפולה/גלבוע של דני פרנקו במדיה רשם 13.4 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלצר המשיך לעונה נוספת בליגה הגרמנית, לפני שפציעה לא פשוטה מנעה ממנו לשחק במשך כמעט שנתיים כדורסל. הוא חזר לשחק בליגה האוסטרלית בעונת 2009/10, כשלקראת סוף העונה הוא חותם בריו גראנדה מליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה האחרונה הוא חזר לישראל, חתם בהפועל חולון, ורשם עונה טובה מאוד עם 16.8 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully