וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלו חתם, עסקת לנדסברג מסתבכת

3.6.2011 / 12:30

הנהלת הצהובים הודיעה רשמית שהפורוורד חתם לעונה נוספת. שחקני מגידו/יקנעם הוצעו עבור לנדסברג, במכבי חיפה מגחכים

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) באופן רשמי: דייויד בלו ישחק גם בעונה הבאה במדים הצהובים. כפי שדווח בוואלה! ספורט לפני שבוע, הפורוורד סגר את תנאיו בקבוצה, והיום הודיעה הקבוצה שחוזהו נחתם לשנה נוספת, עם אופציה לעוד עונה.

"אני מאוד שמח שהסתדרו כל העניינים עם בלו ושהוא חתם על החוזה, זה חשוב מאוד לשימור הסגל שלנו", אמר דיוויד בלאט. "זה יפה לראות שיש לשחקנים שלנו מחוייבות. בלו שחקן יוצא מן הכלל והוא היה חלק בלתי נפרד מכל ההישגים שלנו בעונה האחרונה ואנו בונים עליו גם בהמשך הדרך. איתו ויחד עם שאר השחקנים החתומים ועם אלה שעוד יצטרפו, נוכל להעמיד קבוצה חזקה שתציג כדורסל טוב מאוד".

בגזרה אחרת במכבי תל אביב, גורמים בשורות האלופה פנו למכבי חיפה בעניינו של סילבן לנדסברג. הצהובים הציעו את אלישי כדיר כחלק מהעסקה. כדיר, כידוע, מושאל למכבי חיפה ממכבי תל אביב, והצהובים דורשים סכום כסף על המשך השאלתו, ואת העברת לנדסברג. מנגד, במכבי תל אביב מוכנים לשלוח לחיפה מספר שחקנים מקבוצת הבת של המועדון, הפועל יקנעם/מגידו.

בחיפה סירבו לעסקה, כשהבעלים ג'ף רוזן כבר הצהיר לפני יומיים שהוא לא מעוניין לשחרר את השחקן. גורמים בחיפה הדגישו שאין בכוונתם לשחרר את לנדסברג, בטח לא תנאים האלה, ושלחו עקיצה לתל אביבים. "הם מציעים לנו שחקנים ממגידו?", שאל הגורם החיפני בציניות, "אנחנו רוצים את מצ'באן, הנדריקס ובורשטיין".

מכבי תל אביב ממשיכה לבדוק את מועמדותם של מספר שחקנים לצירופם קבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ברשימת המועמדים נמצאים ג'ייסי קארול (29, 1.88) מגראן קנריה, ג'רמי ריצ'רדסון (27, 2.01) מוולנסיה וקלווין ריברס (24, 1.95) מוירטוס בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully